پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:36 - 1396/03/25

جلوگیری از ورشکستگی بیش از ٦٠ بنگاه اقتصادی با طرح بخشودگی جرائم بیمه ای

استاندار کرمانشاه در دیدار با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ویژگی های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان را تشریح کرد و خواهان توسعه فعالیت های اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی در این استان شد.

به گزارش کارگرآنلاین، اسدالله رازانی از فعالیت های درمانی، بیمه ای و اقتصادی سازمان تامین اجتماعی در این استان تقدیر کرد.

 سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این دیدار گفت: حمایت های استانداران محترم از فعالیت های بیمه ای، درمانی و اقتصادی سازمان بسیار حائز اهمیت و عامل مهمی در ارتقای رضایت مندی بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان از خدمات سازمان است.

نوربخش با بیان اینکه ۳۸ درصد جمعیت کرمانشاه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، اظهار داشت: ٢٤٥ هزار نفر بیمه شده اصلی که با اعضای خانواده به ٧٤٠ هزار نفر می رسند از خدمات سازمان تأمین اجتماعی استفاده می کنند. همچنین ٣٩ هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر نیز تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

در این دیدار که با حضور معاونین حقوقی و امور مجلس و فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، اولیاعلی بیگی عضو هیات امنا، مدیران کل بیمه ای و درمان و معاونان استاندار کرمانشاه برگزار شد، رحیمی معاون اقتصادی و منابع انسانی استانداری گفت: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان توسط سازمان از ورشکستگی حداقل ۶۰ بنگاه اقتصادی استان در سال گذشته جلوگیری کرد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین