پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:09 - 1396/04/13

دوربین های­ محدوده زوج و فرد در مرکز تهران جابه­ جا می ­شوند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از تصمیم برای جابه جایی برخی دوربین های محدوده زوج و فرد و نیز تجهیز 2 تقاطع به دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قزمز خبر داد.

به گزارش کارگرآنلاین، سجاد زارع صفت با بیان این که تقاطع­ های جمهوری اسلامی- حافظ ، ولی عصر(عج)- قزوین شرقی(پُل امیر بهادر)به دوربین­ های ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز تجهیز خواهند شد؛ گفت: این دوربین­ ها با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی به زودی نصب و به کارگیری خواهند شد.

زارع صفت افزود: اقدام مذکور به منظور رعایت قوانین رانندگی و ایجاد انضباط ترافیکی انجام می شود و تخلف رانندگانی که روی خط ایست قبل از گذرگاه عابر پیاده توقف می کنند را ثبت خواهند کرد.

وی در عین حال به نصب چراغ چشمک زن و نیز احداث سرعت کاه در خیابان دانشگاه جنگ، مقابل ساختمان «ولایت» اشاره کرد و افزود: به زودی تقاطع ­های خوشیاران شمالی-مرتضوی و خوشیاران جنوبی- کمیل نیز به چراغ چشمک زن زرد و قرمز تجهیز خواهند شد.

زارع صفت همچنین از جابه­ جایی مکان2 دوربین ورود به محدوده زوج و فرد در مرکز تهران خبر داد و گفت: با توجه به این که به تازگی احداث بخشی از کندروی مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب صفوی به پایان رسیده؛ تخلفاتی مبنی بر ورود به محدوده طرح زوج و فرد توسط برخی از خودروها مشاهده شده که به همین منظور به زودی دوربین تقاطع نواب صفوی- محمود اسکندری به بعد از تقاطع «داود ابراهیمی» منتقل خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران ادامه داد: دوربین کارگرجنوبی-تقاطع خیابان بهداری نیز به دلیل تخلف برخی شهروندان و استفاده از پایانه اتوبوسرانی«معین»به عنوان مسیر جایگزین ورود به محدوده طرح زوج و فرد، به مقابل فروشگاه شهروند منتقل خواهد شد./مهر

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین