پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:25 - 1396/06/25

نوربخش خبر داد

پرداخت تسهیلات کوتاه مدت به مستمری بگیران تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ٣٠ هزار تسهیلات کوتاه مدت به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

به گزارش کارگرآنلاین؛سید تقینوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم پیاده روی بازنشستگان اظهار کرد: مهمترین وظیفه سازمان تامین اجتماعی، تامین درمان و معیشت بیمه شدگان و مستمری بگیران است.

وی افزود: در سال جاری ماهانه ٤ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان مستمری بازنشستگی و بیمه بیکاری پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در بخش درمان، هزار و ٦٠٠ میلیارد تومان هزینه شده است که این عدد معادل بودجه یکسال یک وزارت خانه است، ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی یار دولت است و در اقتصاد مقاومتی سهم بسزایی داشته است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش پرداختی مستمری بگیران گفت: ما شرمنده بازنشستگان هستیم و سعی کردیم کاری برای مستمری بگیران انجام بدهیم، از این رو  پرداختی مستمری بگیران و بازنشستگان در این ٤ سال، ٢١ درصد بالاتر از نرخ تورم افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: حقوق عقب افتاده بازنشستگان در سال های گذشته را با یکسان سازی حقوق مستمری بگیران جبران می‌کنیم.

نوربخش با بیان اینکه سه خبر خوش برای بازنشستگان داریم،گفت: خبر خوش اول پرداخت ٣٠ هزار تسهیلات کوتاه مدت از مهر و آبان است که متقاضیان می‌توانند از طریق تشکل‌های بازنشستگی این تسهیلات را دریافت کنند،همچنین هزار بازنشسته به عتبات عالیات به صورت رایگان اعزام می‌شوند و خبر خوش سوم هم این است که با همکاری معاونت فرهنگی سازمان تامین اجتماعی به دنبال توسعه ورزش برای خانواده بازنشستگان هستیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه بخش درمان یک حوزه جداناپذیر از سازمان تامین اجتماعی است، بیان کرد: تعداد بیمارستان‌های تامین اجتماعی در دولت یازدهم، در حوزه درمان افزایش یافت و شاهد ارتقاء هتلینگ بودیم.

نوربخش گفت:تمام توان خود را برای ارتقا و بهبود ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی به کار می گیریم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

بیشتر بخوانید:

تجمع بازنشستگان در اعتراض به عدم‌همسان‌سازی حقوق

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین