پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:19 - 1396/07/17

پیشنهاد جالب باشگاه آمریکایی به عربستانی‌ها برای مقایسه خودشان با دایی

مالک ایرانی یکی از باشگاه‌های آمریکایی به حمایت از علی دایی و انتقاد از عربستانی‌ها پرداخت.

به گزارش کارگرآنلاین، پس از دیدار پرسپولیس و الهلال که با برتری 4 بر صفر نماینده سعودی به پایان رسید، النعیمه بازیکن پیشین الهلال اظهارتی تند علیه علی دایی مطرح کرد. این موضوع واکنش‌های زیادی در پی داشت و افراد زیادی به حمایت از علی دایی پرداختند. حمایت از دایی به خارج از ایران هم کشیده شد و در حاشیه یکی از بازی‌های تیم او سی اس سی آمریکا، علی منصوری مالک باشگاه به تقدیر از علی دایی و البته علی کریمی پرداخت و پیراهن این تیم را با نام این دو به نمایش گذاشت.

مالک ایرانی این باشگاه آمریکایی دلیل این کار را علاقه زیاد به کریمی و دایی دانست گفت: این دو از اسطوره‌های فوتبال ایران هستند و تحت هر شرایطی باید احترامشان حفظ شود. بازیکنان عربستانی باید بدانند علی دایی با این کارها کوچک نمی‌شود چرا که او نامی بزرگ در فوتبال جهان است و آنها هرگز نمی‌توانند خدشه‌ای به چهره این فرد بین المللی وارد کنند.  

وی ادامه داد: من این آمادگی را دارم که با هزینه خودم چند نفر از شهروندان و مسئولان عربستانی را به همراه دایی به نقاط مختلف جهان دعوت کنم و در آنجا مشخص خواهد شد مردم تمام کشورهای دنیا با دایی چگونه برخورد می‌کنند و با آنها به عنوان افراد گمنام چطور و ببینید کدام یک محبوب‌تر و شناخته‌شده‌تر هستند.

منصوری گفت: در مورد کریمی هم باید گفت او هم جزو مفاخر فوتبال ایران است و باید احترامش تحت هر شرایطی حفظ شود. نباید اینگونه باشد که افراد بدون فیلتر وارد فوتبال شوند و برخورد نامناسبی با اسطوره‌های ورزش کنند. برای ورود به هر صنفی باید مراحلی را پشت سر گذاشت و از فیلترهایی عبور کرد اما متاسفانه در ورزش اینگونه نیست و همین موضوع باعث می‌شود برخی وجهه کریمی را تخریب کنند. بهتر است در این زمینه نظارتی وجود داشته باشد تا چنین مشکلاتی رخ ندهد.

تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین