پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:36 - 1396/09/06

تنبیه وحشتناک جوان آبادانی توسط دختر مورد علاقه اش در خیابان!

اهالی خیابان اروسیه وقتی متوجه درگیری پسر جوان با دختر مورد علاقه اش شدند با این فرض که وی همان زورگیر تحت تعقیب پلیس است راننده پژو سوار را به باد کتک گرفتند.

به گزارش کارگرآنلاین،  ساعت 10 شامگاه شنبه 4 آذر ماه امسال مرد جوانی قصد زورگیری از زن جوانی در خیابان اروسیه آبادان را داشت که از سوی اهالی خیابان یک احمدآباد زمین گیر شد.

به گزارش نامه نیوز با اعلام این خبر تیمی از ماموران کلانتری 15 کارون آبادان به سرعت در محل حاضر شدند و در برابر پسر جوانی که راننده خودروی پژو پارس بود قرار گرفتند و مشخص شد این جوان قبل از رسیدن ماموران از سوی اهالی این منطقه هدف مشت و لگدهای مردم قرار گرفته است.

ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند که پسر جوان در خیابان اروسیه با دختر مورد علاقه اش بخاطر اختلافی که داشتند درگیر شده که در این صحنه رهگذران با این احتمال که این مرد همان زورگیر مسافرکش نما زنان است و قصد ربودن دختر جوان را دارد به وی حمله کرده و او را به باد کتک گرفته اند.

دختر جوان نیز به ماموران گفت: با احمد دچار اختلاف شده بودم و به همین خاطر او سعی داشت با حرفهایش سوار برخودرو شوم که با هم درگیری لفظی پیدا کردیم که با سر و صداهای من ، اهالی محل به کمکم آمدند و وقتی از من پرسیدند که راننده خودرو را می شناسم از شدت عصبانیت گفتم نه که در ادامه پسر مورد علاقه ام را به بادکتک گرفتند.

بنا به این گزارش، احمد پس از تحقیقات ابتدایی و بی گناه شناخته شدن اتهامش آزاد شد.

منبع : رکنا
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین