پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:48 - 1396/09/08

خنجر از پشت؛ چه کسانی می‌خواهند حاج قاسم را خلع سلاح کنند؟

روزنامه جامعه فردا صبح امروز در اقدامی عجیب و بی توجه به دستاوردهای عظیم سردار سلیمانی با اتکا به ایمان و قدرت تسلیحاتی کشور، با تیتر «چرا باید برای موشک‌ها مذاکره کرد» رسما گامی بر خلاف امنیت ملی برداشت.

به گزارش کارگرآنلاین، روزنامه جامعه فردا صبح امروز در اقدامی عجیب با تیتر «چرا باید برای موشک ها مذاکره کرد» رسما گامی بر خلاف امنیت ملی برداشت. این روزنامه با اشاره به دستاورد تازه محور مقاومت در بازگرداندن امنیت به کشورهای سوریه و عراق پس از چند سال جنگ داخلی، در تحلیلی شاذ از مسئولان کشور خواست تا این دستاوردها را هم مثل دستاوردهای هسته ای در طبق اخلاص نهاده و عازم میدان مذاکره با طرف غربی شوند.


این اقدام در حالی انجام می شود که نتیجه مذاکرات سال های اخیر پیرامون مسائل هسته ای به صورت واضح و عیان مقابل خواص و عوام جامعه قرار دارد و همگان مشاهده می کنند که در برابر از دست دادن ظرفیت بزرگ کشور در زمینه انرژی هسته ای عواید ما در این زمینه تقریبا هیچ بوده است.
 
گفتنی است چند روز پیش هم دیگر روزنامه زنجیره ای اصلاح طلبان در گزارش مربوط به تیتر یک خود با اشاره به برخی شرکت های خصولتی به نوعی برای تحریم های تازه به دشمن گرا داده بود.
 
روزنامه شرق در سه شنبه هفته گذشته با اشاره به این فقط 13 شرکت برتر ایرانی کاملا خصوصی هستند، به بررسی صد شرکت برتر در ایران پرداخت و به ارائه آماری درباره فعالان اقتصادی در جمهوری اسلامی پرداخت. روزنامه شرق در این گزارش عجیب با ذکر نام شرکت های غدیر و تدبیر به عنوان بازوهای اجرایی نیروهای مسلح و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در عرصه اقتصادی به نوعی زحمت کنکاش را برای طرف غربی کم کرد و راه اجرای تحریم ها را برای آنان هموارتر کرد.


حال باید از مسئولان مطبوعاتی کشور پرسید تعریف شما از اقدام علیه امنیت ملی چیست؟ علت برخورد تبعیض آمیز با این روزنامه ها در قیاس با تیتر روزنامه کیهان که صرفا انتشار یک خبر و نقل قول از سوی حوثی ها بود، چیست؟

خبرگزاری دانشجو

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین