پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00003:30 - 1396/09/30

بخشی از مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه پرداخت شد

کارگران پیمانکاری مجتمع نیشکر هفت تپه در شوش چهار ماه معوقات مزدی دارند. مدیران کارخانه از اقدام به پرداخت بخش‌هایی از این مطالبات خبر دادند.


به گزارش کارگرآنلاین، از قرار معلوم پرداخت معوقات کارگران بخش پیمانکاری مجتمع نیشکر هفت تپه در شهرستان شوش که حدود چهار ماه است، آغاز شده است.
 
پیش از این کمبود نقدینگی و نبودن امکانات مالی، دلیل دیرکرد در پرداخت معوقات کارگران اعلام شده بود و حالا مدیران این کارخانه از اقدام به پرداخت یک ماه از مطالبات مربوط به تیر ماه آنها خبر می‌دهند.
 
قائم مقام شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفته است: بخشی از معوقات مزدی و مزایای کارگران بخش پیمانکاری مجتمع نیشکر هفت تپه امروز پنجشنبه (۹ آذر ماه ) پرداخت شده است.
 
سیامک افشار اظهار کرد: کارگران بخش پیمانکاری بیش از هزار نفرند که با آغاز فصل بهره‌برداری و فروش محصولات؛ مطابق وعده‌های داده شده، بخشی از مطالبات امروز پرداخت شد و پرداخت مابقی معوقات به زودی آغاز می‌شود.
 
وی تصریح کرده‌ است: به همراه دستمزد، جیره مواد غذایی ماه مبارک رمضان این کارگران که در سنوات گذشته به آنها تعلق نمی‌گرفت نیز به آنها داده شده است.
 
به گفته وی، با آغاز فصل بهره‌برداری پرداخت حقوق همه کارگران رسمی، قراردادی و پیمانی به‌طور جدی در دستور کار شرکت قرار دارد و اجرای پرداخت آن به زودی عملیاتی می‌شود.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین