پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:10 - 1396/10/18

پیشنهاد حمله هوایی و موشکی آمریکا به ایران برای حمایت از اغتشاشگران!!!

یک وبگاه صهیونیستی در گزارشی درباره آشوب‌های اخیر در ایران، خواستار حملات هوایی و موشکی آمریکا شد تا به گفته او زمینه برای تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم شود.

به گزارش کارگرآنلاین، در حالی که حمایت‌های مقامات و رسانه‌های آمریکایی و صهیونیستی از آشوب‌های اخیر در برخی شهرهای ایران ادامه دارد، ستون نویس یک رسانه صهیونیستی خواستار اقدامات بیشتر آمریکا و اسرائیل برای کمک به گسترش ناآرامی در ایران شد.

«آریل ناتان پاسکو» ستون‌‎نویس پایگاه «عاروتص شوع» در یادداشتی، به دولت آمریکا برای حمایت از تغییر نظام در ایران توصیه‌هایی کرده است.

این روزنامه‌نگار صهیونیست نوشت: «دولت [دونالد] ترامپ می‌تواند کارهای زیادی برای حصول تغییر نظام در ایران انجام دهد. آنها نباید برای استفاده از این فرصت به وجود آمده، به خود تردید راه دهند».

او ادامه داد: «با توجه به اینکه ایرانی‌ها در خیابان‌ها شروع به شورش کردند، آمریکا باید قدم پیش نهاده و با استفاده از منابع گسترده و حتی قدرت نیروی هوایی‌اش، خودش را به رسیدن به یک پیروزی قاطع در ایران متعهد کند».

این فعال رسانه‌ای صهیونیست ضمن تاکید بر لزوم تقویت حمایت‌های این رژیم از آشوبگران در ایران، به برخی از سوابق اقدامات ضد ایرانی این رژیم می‌پردازد.

او می‌نویسد: «کمک اسرائیل هم می‌تواند مهم باشد. ویروس مخرب رایانه‌ای استاکس نت را که سال 2010 توسط (شرکت رایانه‌ای) "کاسپرسکی" کشف شد، به خاطر دارید؛ همان ویروسی که آسیب قابل توجهی به برنامه هسته‌ای ایران زده بود. اعتقاد بر این بوده که ویروس استاکس نت سلاح سایبری مشترکا ساخته شده توسط آمریکا-اسرائیل بود. اسرائیل یکی از رهبران جنگ سایبری در جهان است؛ موضوعی که مورد تایید همگان است».

در ادامه یادداشت آمده است: «آن‌طور که "رونن برگمن" خبرنگار ارشد دفاعی و نظامی روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت" گفته، "موساد" اسرائیل مدت‌ها است که در حال انجام عملیات ضد اطلاعاتی در ایران است؛ اقداماتی از قبیل خرابکاری، ترور دانشمندان هسته‌ای و دیگرانی که در برنامه هسته‌ای ایران نقش داشتند».

این روزنامه‌نگار صهیونیست در ادامه، آشوبگران در برخی شهرهای ایران را «خواهان دموکراسی» خوانده و به آمریکا توصیه کرده که با حملات نظامی، از آنها حمایت کند.

آریل ناتان پاسکو نوشت: «حمایت آشکار آمریکا از انقلاب دموکراتیک در ایران و تظاهرات‌کنندگان با پشتیبانی نیروی هوایی آمریکا برای ممانعت از اقدام نیروهای امنیتی ایران علیه آنها بسیار مفید و موثر خواهد بود. به این موضوع، حملات موشکی علیه سیستم‌های فرماندهی و کنترل، تاسیسات هسته‌ای، رسانه‌های دولتی و دیگر زیرساخت‌های منتخب را هم بیافزایید در این صورت شما یک ترکیب مرگبار برای توانمند کردن مردم ایران جهت ساقط کردن روحانیون خواهید داشت».

وی در ادامه توصیه‌هایش برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران، خواستار حمایت از ایجاد کشور مستقل کُردی در منطقه کردستان عراق شد.

این توصیه در حالی مطرح شده که مقام‌های رژیم صهیونیستی قبل و بعد از برگزاری همه‌پرسی غیرقانونی جدایی منطقه کردستان عراق، رسما از تشکیل یک کشور مستقل کُردی حمایت کرده بودند.

ستون‌‎نویس «عاروتص شوع» تصریح کرد: «حمایت از ایجاد یک کردستان مستقل حامی غرب در کنار مرز ایران به عنوان یک دیوار و خاکریز علیه هلال شیعی از ایران، عراق، سوریه و لبنان تا مدیترانه، باید برای سیاست‌گذاران آمریکا، اسرائیل، ائتلاف (کشورهای) عربی سُنی و غرب جزو منافع فوری و مهم باشد».

در پایان این یادداشت سراسر ضد ایرانی هم آمده است: «اکنون زمان آن است که شروع به تصور ایران پس از روحانیون بکنیم. یک ایران دموکراتیک، خلع سلاح هسته‌ای شده و کشوری که دوباره به جمع کشورهای متمدن برگشته باشد و با همسایگانش در صلح باشد. اکنون در لحظه سرنوشت‌ساز قرار داریم و دیگر حرف‌زدن‌های سیاسی بس است. زمان عمل فرا رسیده است».
منبع: فارس

بیشتر بخوانید:

شایعه دستگیر شدن احمدی نژاد از کجا آمد؟ واکنش

 

روایتی از پورشه سواری آقازاده های مست

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین