پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:47 - 1400/02/28

اعتراض بازنشستگان کارمندی تأمین اجتماعی به نحوه انتصاب هیات موسس کانون عالی

اعضای کارمندی بازنشسته سازمان تامین اجتماعی با تهیه کارزاری به نحوه انتصاب‌ اعضای هیات موسسِ کانون عالی بازنشستگان کارمندی اعتراض کردند.

متن کارزار که خطاب به مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، تنظیم شده به این شرح است: 

احتراماً ضمن تشکر از زحمات ارزشمندتان و تشکر از موافقت حضرتعالی بابت تأسیس کانون عالی بازنشستگان کارمندی، به استحضارعالی می‌رسانیم متأسفانه کانون عالی مذکور از طریق ثبت شرکت‌ها و در قالب موسسه غیرتجاری به نام کانون عالی کارمندان دولت به ثبت رسید و لازم بود از طریق وزارت کشور به ثبت می‌رسید که احتمالاً در آینده مشکلات عدیده برای اعضای آن در طرح سه‌جانبه‌گرایی به وجود خواهد آورد. 

ضمناً بنا بر قوانین می‌بایست هیئت موسسین کانون پس از ثبت کانون، نسبت به مراحل تشکیل هیئت اجرایی و عضوگیری و تشکیل مجمع عمومی اقدام نماید. ۲۵ نفر بازنشسته از سایر کانون‌های بازنشستگی به عنوان هیئت اصلی موسسین خدمت حضرتعالی شرف‌یاب شده و درخواست صدور مجوز تأسیس کردند و جنابعالی نیز موافقت فرمودید. 

متأسفانه هنگام ارسال اسامی اعضای اصلی هیئت موسسین به ثبت شرکت‌ها، ۹ نفر از اعضا را رسماً اعلام و با تنظیم صورتجلسه و انتصاب ۵ نفر به عنوان هیئت مدیره کانون عالی و ۲ نفر عضو علی‌البدل و ۲ نفر بازرس برخلاف ماده ۱۰ اساسنامه، اقدام نمودند. 

این نحوه انتصاب بدون اطلاع سایرین باعث مخالفت کلیه بازنشستگان کارمندی و کانون‌های بازنشستگی سازمان‌ها شده است. لذا ما بازنشستگان کارمندی شدیداً با این نحوه انتصاب مخالفت کرده و اعلام می‌نماییم اعضای انتصابی هیأت مدیره مورد تایید ما بازنشستگان کارمندی و نمایندگان ما نیستند. 

خواهشمند است دستور فرمایید تا انتخابات و انتخاب هیئت مدیره از هرگونه دعوت و ارائه خدمات ممانعت فرمایند.

منبع: ایلنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین