پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:32 - 1400/03/27

دعوت مراجع تقلید قم از مردم برای حضور حماسی در انتخابات

مراجع تقلید قم در پیام هایی مردم را به حضور حماسی در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کردند.

 آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید ضمن دعوت آحاد مردم به حضور در انتخابات  تاکید کرد: هر اقدام و عملی که منجر به تضعیف نظام اسلامی و آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانقدر گردد شرعاً جایز نبوده و حرام می‌باشد.
 
وی دراین پیام بیان کرده‌است:‌ همچنین در تعیین اصلح، سایر مکلفین با رعایت موازین و معیارهای اسلامی به تشخیص خود عمل نمایند.
 
دربخش دیگری از این پیام آمده‌است:‌ از درگاه خداوند متعال مسالت داریم انقلاب اسلامی ایران که ماحصل ایثار شهداء و مخلصین است تا ظهور ولی عصر عجّل الله فرجه الشریف از گزند انحرافات و دشمنی‌ها مصون و محفوظ باشد.
 
آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید نیز با دعوت همه آحاد مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد: همه قشرهای مردم وظیفه‌ دارند در انتخابات حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.
 
در پیام این مرجع تقلید آمده است: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم تشکیل است. همه قشرهای مختلف مردم در این موقعیت حساس وظیفه‌ دارند در انتخابات ۲۸خرداد حضوری پرشور و گسترده داشته باشند و افراد خدوم و با تقوا را انتخاب کنند.
 
در ادامه این پیام خطاب به ملت بزرگ ایران آمده است: نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشیم و رای یک نفر هم منشا اثر است.
 
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود.

منبع: تقریب
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین