پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:29 - 1400/03/31

مامور فداکار مانع خودکشی جوان ۳۰ ساله شد

یکی از مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در اقدامی شجاعانه و با انجام عملیات روانی جوان ۳۰ ساله‌ای را از خودکشی منصرف و ناجی وی شد.

مصطفی فرهمند مأمور پلیسی است که با فداکاری و انجام عملیات روانی دقیق جان جوانی را نجات داده و او را به زندگی بازگرداند.

مصطفی فرهمند در مورد چگونگی وقوع حادثه اظهار کرد: روز گذشته یکشنبه ۳۰ خردادماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان خودکشی جوانی قرار گرفتیم که تصمیم داشت خود را از روی پل لب آب حلق آویز کند.

وی افزود: به همراه تیمی از مأموران به سرعت عازم محل شده و مشاهده کردیم جوانی با بستن رشته طنابی به میله‌های متصل به پل قصد دارد خود را از آن حلق آویز کرده و به زندگی خود پایان دهد.

مأمور انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه جوان مذکور بسیار در تصمیمش جدی بود، گفت: این فرد به توصیه‌های اطرافیان اعتنا نداشته و تهدید به پرتاب خود در صورت نزدیک شدن دیگران می‌کرد.

فرهمند با اشاره به نزدیک شدنش به جوان و آرام کردن او تصریح کرد: توانستم این جوان را از تصمیمش منصرف و از طناب دار جدا کنم.

وی با بیان اینکه این جوان ۳۰ ساله اهل استان دیگری است، گفت: مشکلات شخصی و خانوادگی دلیل تصمیم به خودکشی این فرد بوده است.

این مأمور فداکار پلیس با اشاره به انتقال جوان ۳۰ ساله به کلانتری برای انجام کارهای مشاوره‌ای و بازیابی شرایط روحی و روانی افزود: این اقدامات برای بازگشت این جوان به شرایط عادی زندگی صورت گرفته است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین