پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:46 - 1397/06/14

واکنش شهردار تهران به «ساختگی بودن» بریده شدن گوش کودک کار

شهردار تهران حضور خود در صحنه خودسوزی فردی مقابل شهرداری تهران را تکذیب کرد و همچنین درباره موضوع بریده شدن گوش یک کودک کار توسط عوامل شهرداری گفت:مصاحبه این کودک «ساختگی» بوده است.

به گزارش کارگرآنلاین، محمدعلی افشانی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع بریده شدن گوش یک کودک کار توسط عوامل شهرداری گفت: متاسفانه تبلیغاتی که علیه شهرداری در این موضوع شد، صحت نداشت. این فرد دیشب آمد شهرداری که گوشش هم آسیب ندیده بود و فردی که با او مصاحبه کرده بود هم آمد و مشخص شد که این مصاحبه «ساختگی» بوده است.

وی درباره علت خودسوزی فردی در برابر شهرداری تهران نیز تصریح کرد: در منطقه سعادت آباد شخصی بود که خانه مسکونی داشته و آمده طبقه پارکینگ را اجاره داده است و این محل به هرحال مشاع بوده و این ملک پلمب نشده بود؛ بلکه فقط تغییر کاربری داشته که به او تذکر داده شده بود تا از همه رضایت بگیرد.

افشانی درباره این که آیا شاهد صحنه خودسوزی این فرد بوده یا خیر؟ اظهار کرد: متأسفم برای مطالبی که به کل کذب است. من ساعت هشت صبح تا دوازده در وزارت کشور در گردهمایی شهرداران کلان شهرها بودم.

وی درباره قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیز گفت: قانونی داریم تحت عنوان "قانون تشکیلات انتخابات شهر و شهرداران" که شخص شهردار هم قانون خاص دارد و باید با آن قانون موضوع بررسی شود نه با قانون عام. ضمن اینکه علاقه مند نیستم تا زمانی که قانون ابلاغ نشود درباره اش صحبت کنم.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین