پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:05 - 1400/04/13

قطعی برق تهران و کرج ناشی از حوادث شبکه بود

سخنگوی صنعت برق در رابطه با قطعی برق شب گذشته در تهران و کرج گفت: قطعی برق گسترده نبوده و با برنامه انجام شده است، بخشی از این قطعی نیز به ناشی از حوادث بوده که مجبور شدیم برای حفظ پایداری شبکه برق برخی از مناطق را به صورت اجباری قطع کنیم، پس از رفع این مشکل، این مناطق برق دار شد.

مصطفی رجبی مشهدی در رابطه با قطعی برق شب گذشته در تهران و کرج اظهار کرد: قطعی برق گسترده نبوده و با برنامه انجام شده است، بخشی از این قطعی نیز به ناشی از حوادث بوده که مجبور شدیم برای حفظ پایداری شبکه برق برخی از مناطق را به صورت اجباری قطع کنیم، پس از رفع این مشکل، این مناطق برق دار شد.

وی افزود: به دلیل محدودیتی که در فعالیت نیروگاه‌های برق آبی در شرایط کنونی وجود دارد، با توجه به افزایش دما و افزایش مصرف برق، باری حفظ پایداری شبکه، برنامه خاموشی در شبکه سراسری برق اعمال می‌شود.

سخنگوی صنعت برق گفت: در صورتی که مشترکان همکاری کنند و به ویژه در ساعت اوج بار مصرف خود را کاهش داده، همچنین مشترکان صنعتی و بخش کشاورزی که در حال حاضر بخشی از مصرف خود در ساعت اوج مصرف را کاهش می‌دهند، همکاری بیشتری داشته باشند، این محدودیت‌ها بر طرف خواهد شد.

شب گذشته (شنبه ۱۲ تیرماه)، کاربران شبکه‌های اجتماعی از نقاط مختلف کشور از جمله اهواز، اصفهان، مشهد، شیراز، ممسنی، زاهدان، کرمانشاه، کرج، سمنان، زابل و … خبر از قطعی گسترده برق دادند. همچنین از مناطق مختلف غرب و شرق تهران مانند نارمک و تهران پارس، پونک و.. قطعی برق گزارش شد.

منبع: ایمنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
مادر نارمک خیابا ن شیرمرد شمالی دیشب ازساعت 9الی 11برق نداشتیم الان هم برق رفته ساعت 12ظهر چه خرابی هست نمیدانم ......
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین