پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:03 - 1397/12/02

علل مشاجره و دعوا بین همسران:

7 کار زشتی که مردان برای همسران خود انجام می دهند!!

کارگر آنلاین : برخی کارها وجود دارند که ممکن است با انجام آنها موجب ناراحتی همسرتان شوید. در اینجا به هفت مورد اشاره می کنیم که زنان آنها را دوست ندارند.
به دنبال نقاط قوت در همسر خود باشید‎
 
برخی کارها وجود دارند که ممکن است با انجام آنها موجب ناراحتی همسرتان شوید. در اینجا به هفت مورد اشاره می کنیم که زنان آنها را دوست ندارند.
 
 
کارهای زشتی که مردان در برابر همسرشان انجام می دهند
 
 
 
بسیار انتقاد گرا هستید
 
لطفا اول ایرادهای خودتان را برطرف کنید، بعد به سراغ انتقاد از همسرتان بروید. به دنبال نقاط قوت در همسر خود باشید. از کارهای او تعریف کنید و شکایت کردن را کنار بگذارید. دفعه بعدی که می خواهید از کارهای او ایراد بگیرید، کمی مکث کنید و از کارهای خوبی که انجام داده تعریف کنید. او عاشق تعریف کردن است. 
 
  
 
مدام همسرتان کنترل می کنید
 
چه باور کنید و چه باور نکنید، همیشه هم حق با شما نیست و همسر شما واقعا در تصمیم گیری های خود به خوبی عمل می کند و تصمیمات درستی را در زندگی می گیرد. بنابراین، اگر مدام به این فکر کنید که بخواهید همسرتان را کنترل کنید و بخواهید بدانید او کجا می رود، چه کاری انجام می دهد و چقدر پول خرج می کند، باید این کارتان را متوقف کنید. به جای این کار، مثل یک تیم عمل کنید. یکدیگر را تشویق کنید و از هم حمایت کنید. اجازه بدهید همسرتان خودش باشد و به او اجازه دهید تا با بالهایش پرواز کند. 
 
  
 
با همسرتان مثل یک شی رفتار می کنید 
 
آقایان محرتم لطفا با همسر خود مثل یک شی رفتار نکنید. او همسر شما، بهترین دوستتان و ملکه زندگی تان است. همیشه به او احترام بگذارید و با او روابط عاطفی برقرار کنید. 
 
  
 
زمانی را  برای صحبت کردن با او در طی روز سپری نمی کنید
 
شما یک زن دارید و مرد خوشبختی هستید. لطفا او را فراموش نکنید. از سر کار به او زنگ بزنید. هر بار که کنار شما نشسته است، به او بگویید که چقدر دوستش دارید. بگذارید بداند که شما در الویت اول او قرار دارید. روی مبل کنار او بنشینید و با او حرف زنید. در مورد روز خود، افکارتان، نگرانی هایتان و در مورد تجارب خنده دارتان با او صحبت کنید. 
 
  
 
از کلمات زشت و فحش استفاده می کنید 
 
خب، شما یک پسر نوجوان نیستید که بگوییم استفاده از کلمات زشت و فحش کار زشتی است. چون خودتان هم می دانید که استفاده از این زبان واقعا کار خوبی نیست. مواظب حرف زدنتان باشید. از کلمات زشت و فحش در واژگان خود استفاده نکنید. شاید بهتر باشد احساسات خود را به طریق دیگری بیان کنید. همسر شما از شما انتظار دارد تا مثل یک جنتلمن با او حرف بزنید. برای خودتان یک لغت نامه بخرید. منظورمان لغت نامه واقعی نیست، بلکه منظورمان این است از واژه های جدید استفاده کنید.
 
  
 
از او انتظار بیش از حد دارید
 
همسر شما دلش می خواهد که به خاطر انتظارات غیر واقع گرایانه شما مورد ارزیابی قرار نگیرد. لطفا اندام همسرتان، مهارت های بودجه بندی یا مهارت های والدینی او را با هیچ زنی مقایسه نکنید. اگر او را با کسی مقایسه کنید، او اعتماد به نفس خودش را از دست می دهد. مهربان و صبور باشید و از اشتباهات او بگذرید. هر چه بر نقاط قوت او تاکید کنید، او به همان قدر به صورت طبیعی ، کارهای مثبتی از خود نشان خواهد داد و همان زنی می شود که دلتان می خواهد. 
 
  
 
در کارهای خانه به او کمک نمی کنید 
 
شاید نیمی از درآمد زندگی اتان را شما فراهم می کنید، اما این بدن معنا نیست که وقتی همسرتان مشغول شستن ظرف هاست و یا مشغول تمیز کردن خانه است، روی مبل لم بدهید.بلند شوید و به او کمک کنید. شما و همسرتان مثل یک تیم هستید و باید کارهایتان را باهم تقسیم کنید. 
 
 
 
منبع: سیمرغ
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین