پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ2619716:00 - 1397/12/20

خودرو ایرانی که با آب کار می کند تا ۶ ماه آینده تجاری‌سازی می‌شود

مخترع سامانه آبسوز موتور خودرو از تجاری‌سازی سامانه آبسوز بر روی خودروهای ایرانی ظرف ۶ ماه آینده خبر داد.
به گزارش کارگرآنلاین، علاءالدین جاسمی زرگانی به‌عنوان مخترع نخستین سامانه آب‌سوز موتور خودرو امروز در جمع خبرنگاران و در مراسم "راستی‌آزمایی" اختراع خود از وارد شدن سامانه آبسوز به مرحله تجاری بین 2 تا 6 ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: از یک سال پیش، نامه‌نگاری‌های لازم برای اخذ استاندارد این سامانه صورت گرفته است.
 
وی تصریح کرد: تعدادی از مجوزهای لازم اخذ شده و تعدادی دیگر مانده است.
 
مخترع سامانه آبسوز در این مراسم برای راستی‌آزمایی اختراع خود ابتدا یک موتور نیسان را با بنزین روشن کرد و پس از آن اتصالات باک بنزین به موتور نیسان را قطع کرد و پمپ بنزین را نیز از باک جدا کرد.
 
مرحله بعدی این راستی‌آزمایی شامل وصل کردن سامانه آبسوز به موتور با واسطه یک کمپرسور ذخیره گاز بود که با استفاده از آن موتور با موفقیت روشن شد.
 
جاسمی در مرحله بعد، کمپرسور مذکور را از سامانه حذف کرد و یک میکرو کمپرسور را جایگزین آن و سوخت تولید شده در سامانه را بی‌واسطه به موتور منتقل کرد که در این حالت نیز موتور به‌خوبی کار کرد.
منبع: تسنیم 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
بازنشسته هواپیمایی کشوری بعد از سی سال حقوق زیر 3 میلیون یک اپارتمان 50 متری وپرایدباوامی که برای بازسازی گرفتم قسط دارم با امپول یک میلیونی جزع اقشار پر درامدشدم اینجوریه؟
این طرح راقبلا یکی ازهم شهریهای من داده ولی کسی حمایت نکرده بود
چهار جوان بیکار درخانه دارم یک وام۲۰ ملیونی گرفته بودم که برای یکی از انها کاری انجام دهم مدتی کار جورنشده بود و اون پول در حساب من بود تا جور شود حالا من معلم بازنشسته جانباز با دریافتی حقوق ۳۰۰ هزار تومن جز مرفهین محسوب شدم و یارانه معیشت که ندادند هیچ یارانه سابق را هم قطع کردند.
سلام من تعجبم سازمان عریض تحویلی مثل تامین اجتماعی با این همه ثروت چرا طرح همسان سازی رو اجرا نمی کنند والا ما بازنشته ها با سیلی صورتنان را سرخ نگه داشته ایم .یعنی سازمان تامین اجتماعی از آموزش پرورش که هیچ ثروتی ندارد کمتر وگدا تر وندار تر است.مسولین آخرعاقبتی که خودتان دم می زنید هم هست آنجا تکلیفتان معلوم می شود.
به امید روزی که مسولین از خود کم کنند وبه زیر ستان بپردازند.آمین
کی نظرمون پخش می شه
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین