پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:24 - 1398/06/04

با حکم رضا رحمانی ؛

مدیرعامل جوان ایران خودرو منصوب شد+سوابق

فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزارت صنعت معدن و تجارت به عنوان مدیر عامل ایران خودرو انتخاب شد.
به گزارش کارگر آنلاین ، روز گذشته عباس علی آبادی مدیر عامل ایران خودرو از سمت خود استعفا کرد و امروز با حکم رضا رحمانی فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو انتخاب شد.
 
فرشاد مقیمی تحصیلکرده رشته مدیریت اجرایی در دانشگاه علم و صنعت ایران است که تاکنون به عنوان معاون وزیر مشغول به کار بود. رضا رحمانی وزیر صنعت برای سامان بخشیدن به وضعیت خودروسازی، یکی از اصلی‌ترین معاونان خود را به مدیریت ایران خودرو منصوب کرده است.
 
 
سوابق اجرایی فرشاد مقیمی
 
 
از سوابق اجرایی فرشاد مقیمی می‌توان به عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیر برنامه ریزی راهبردی و بودجه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، رئیس انجمن بهره وری ایران، معاون سازماندهی و امور پشتیبانی دبیرخانه کمیته پیشبرد بهره وری وزارت و راه و ترابری و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اشاره کرد.
 
پیش از مقیمی، با اعلام سخنگوی دولت، عباس علی آبادی به عنوان مدیرعامل انتخاب شده بود اما او نیامده از این مجموعه استعفا کرد. مدیر پیشین ایران خودرو نیز هاشم یکه زارع بود که توسط قوه قضاییه بازداشت شد.
 
ایران خودرو در ماه‌های پیش رو بحران بسیار بزرگی داشته است و وزیر صنعت امیدوار است با انتصاب معاون خود، وضعیت آشفته ایران خودرو را سامان بدهد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین