پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:55 - 1398/06/14

واریز پاداش بازنشستگان کشوری تا پایان مهر

خبر خوب نوبخت برای پاداش و حقوق بازنشستگان اعلام شد

نوبخت گفت: تلاش می‌کنیم امسال پاداش بازنشستگان تا پایان مهر پرداخت شود.
به گزارش کارگر آنلاین ، افزایش ۳۶ درصدی مستمری بهزیستی و کمیته امداد امام خمینیبه گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که می دانید برای کارکنان دولت و بازنشستگان برای امسال ۲۰ درصد به طور متوسط افزایش دریافتی پیش بینی شد و از فروردین نیز اجرا شد.
 
او گفت: این ۲۰ درصد به منابع اعتباری سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هم اعمال شد البته در برنامه مقرر بود که بهزیستی ۳۶ درصد افزایش دریافتی داشته باشد.
 
این مقام مسئول گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور طی بررسی هایی که در ماه های اخیر انجام داد مقرر کرد تا از اواخر شهریور مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته حضرت امام خمینی (ره) را هم مشمول اعمال افزایش ۲۰ درصدی دریافتی کند.
 
 
نوبخت خبر داد: البته طی سال های اخیر مستمری بگیران این ۲ نهاد شاهد افزایش ۳ تا ۶ درصدی حقوق دریافتی بودند در نتیجه با اعمال این ۲۰ درصد افزایش حقوق، به همان ۳۶ درصد خواهیم رسید.
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه زمان اتمام واریز پاداش بازنشستگان کشوری چه زمانی است؟ بیان کرد: در سال های اخیر این روند تا پایان دی انجام میشد؛ امسال نیز تلاش می کنیم تا روند پرداخت پاداش بازنشستگان کشوری تا پایان مهر عملیاتی شود.
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین