پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:43 - 1400/04/22

یارانه ۳ درصدی طرح‌های جهش تولید به زودی تخصیص می‌یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت تسهیلات کم‌بهره در بخش‌ها و طرح‌های تولیدی، گفت: اعطای تسهیلات با بهره پایین به بخش‌های صنعتی، خدماتی و کشاورزی توسط بانک‌ها مدنظر قرار گیرد

بنادر صادقی امروز بیست‌ودوم تیر ماه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان با اشاره به اهمیت تسهیلات اعطایی به طرح‌های تولیدی در سطح استان و رصد و پیگیری این مهم، اظهار داشت: بایستی بانک‌ها اعطای تسهیلات به بخش‌های صنعتی، خدماتی و کشاورزی را بیش‌ازپیش مدنظر قرار دهند.

وی با تأکید بر این‌که با‌ید این تسهیلات با درصد بهره پایین در اختیار مشتریان قرار بگیرد، عنوان کرد: بخش‌های خصوصی تلاش کنند تا با کمک بانکها از این نوع تسهیلات بهره‌مند شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی، گفت: خوشبختانه از بین طرح‌های جهش تولید در استان اعم از بخش سرمایه ثابت و سرمایه در گردش طرح‌هایی در استان به تصویب رسیده است. همچنین باقی‌مانده طرح‌ها ظرف هفته جاری با امضای استاندار آذربایجان‌غربی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال می‌شود.

صادقی با اشاره به ابلاغ و تخصیص یارانه ۳ درصدی لحاظ شده در طرح‌های جهش تولید، اظهار کرد: خوشبختانه این مهم در هفته جاری تخصیص داده می‌شود.

وی با اشاره به تسهیلات بانکی در راستای اجرای جهش تولید، یادآور شد: ۴۲۹ میلیارد تومان از محل تسهیلات جهش تولید کارسازی شد و تفاهم‌نامه بین بانک‌های استان، استانداری، دستگاه‌های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی امضا شده و در مرحله پرداخت است.

 

منبع: برنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین