پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:32 - 1398/07/14

ورزشکار معروف تهرانی توسط پلیس بازداشت شد

رئیس پلیس تهران بزرگ از بازداشت ورزشکار مشهور توسط پلیس خبر داد و گفت: برای برخورد در بحث دوردور و مزاحمتهای خیابانی هر شب برخورد داریم و اقدامات گسترده‌ای انجام می‌دهیم.
به گزارش کارگر آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین رحیمی در برنامه تلویزیونی در تشریح وضعیت امنیت پایتخت در نیمه نخست سال 98، اظهار کرد: با افزایش حدود 30 درصدی ترافیک در روزهای نخست مهر تلاش کردیم مردم روزهای سختی را طی نکنند، در بحث سوانح ترافیکی با 40 کاهش کشته در نیمه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبه‌رو شدیم.
 
رحیمی درباره برخورد پلیس با تخلفات افراد مشهور نیز گفت: روز گذشته یک ورزشکار و تعدادی متخلف را بازداشت کردیم که وی هنوز بازداشت است، ممکن است حرفهایی زده شود اما اینگونه نیست که تخلف افراد مشهور با سایر افراد فرقی برای پلیس فرقی داشته باشد.
 
رسیدگی به 36 پرونده کلان اقتصادی توسط پلیس تهران بزرگ
 
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به برخورد نیروی انتظامی با مفاسد اقتصادی در تهران بزرگ، متذکر شد: 36 پرونده کلان اقتصادی توسط پلیس تهران بزرگ رسیدگی شده و در حال رسیدگی است. در سال گذشته اقدامات بزرگی همچون برخورد با سلطان سکه، دلالان ارز و متخلفان حوزه کاغذ انجام دادیم، امروز آثاری از دلالان ارزی دیده نمی‌شود.
 
به گفته وی، پلیس همزمان با برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و سارقان خرد با جرایم کلان نیز برخورد می‌کنیم.
 
رحیمی درباره چرایی تولید برخی خودروها با وجود اعلام عدم ایمنی آنها توسط پلیس، یادآور شد: زمانیکه مجوزهای دیگر از جمله محیط‌زیست، استاندارد، وزارت صنعت برای آنها صادر می‌شود، چه باید کرد؟ جایگاه خودروسازان بالاتر از وضعیت موجود است، باید تلاش فزاینده‌ای کنند و حرکت جهادی در بخش خودرو انجام شود.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین