پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:31 - 1398/08/18

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

با این روش حرفه ای و عالی کسب و کارتان را توسعه دهید+نتایج باورنکردنی

هر کسب‌وکار آنلاین برای رشد و توسعه خود نیاز دارد تا از ابزارها و روش‌های دیجیتال مارکتینگ بهره‌مند شود. نکته حائز اهمیت این است که پیاده سازی تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ و ابزارها و روش‌های آن نیاز به تخصص و دانش گسترده و صد البته تجربه کافی دارد. شما به عنوان مدیر ارشد یک کسب‌وکار آنلاین می‌توانید نیازهای دیجیتال مارکتینگ خود را برون سپاری کنید.
به گزارش کارگر آنلاین ، عموما سئوال عمومی این است که خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل چه مواردی است .
 
در این گزارش کوتاه سعی داریم به معرفی خدمات دیجیتال مارکتینگ بپردازیم ؛
 
طراحی سایت: بسیار دور از ذهن خواهد بود اگر یک کسب‌وکار اینترنتی وبسایت نداشته باشد. شرکت وب24 انواع وبسایت‌های گردشگری، فروشگاهی و... را برای شما طراحی خواهد کرد و شما می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و انرژی خود را برای بخش‌های دیگر کسب‌وکار بگذارید.
 
خدمات تولید محتوا: تولید محتوا امروزه یک الزام برای همه کسب‌وکارهاست. باتوجه به یکنواختی این مسئولیت و از آن مهم‌تر اهمیت زمان‌بندی و استمرار تولید محتوا، یک ایده عالی برون سپاری کردن تولید محتواست که به سئو سایت نیز کمک شایانی خواهد کرد. رضا شیرازی در وب24 مدیریت تیمی از متخصصین سئو و محتوا را برعهده دارد که مسیر شما را هموار خواهد ساخت. با برون سپاری خدمات تولید محتوا خیال شما آسوده خواهد بود که با یک فرکانس مشخص محتوای درجه یک و کاملاً غنی در کلمات کلیدی کسب‌وکار خود دریاف خواهید کرد.
 
خدمات رپورتاژ آگهی: یک استراتژی تبلیغاتی هدایت مخاطبین وبسایت‌های دیگر به سایت شماست. اینکه کدام وبسایت‌ها را انتخاب کنید، چگونه محتوانویسی کنید و چه زمانی انتشار دهید خود یک تخصص است که بد نیست از مشاوره افراد متخصص بهره‌مند شوید. خدمات رپورتاژ آگهی نکات ریز و درشت فراونی مثل توجه به اعتبار دامنه، رتبه سایت و... دارد که اگر بی‌گدار به آب بزنید سرمایه شما بازگشت نخواهد داشت.
 
تبلیغات بنری: دسته‌ای از تبلیغات هستند که با یک بنر گرافیکی در وبسایت‌های مختلف قرار می‌گیرند. محتوای این بنر توضیح کسب‌وکار شما یا شعار شرکت شما به شکل کوتاه است. بسیار مهم است که این بنر در کدام قسمت وبسایت مهمان قرار خواهد گرفت و هرچه در قسمت‌های اصلی‌تر باشد هزینه‌ آن بیشتر است بد نیست نگاهی به وبسایت یکتانت بیاندازید تا دید کلی به تعرفه‌ها پیدا کنید.
 
تبلیغات کلیکی: این تبلیغات اقتصادی‌تر هستند؛ چرا که شما به وبسایت مهمان به ازای کلیک بازدیدکنندگان هزینه پرداخت خواهید کرد، دست کم مطمئن هستید به ازای مبلغ پرداختی بازدید داشته‌اید. زمانی که از تبلیغات کلیکی استفاده می‌کنید اهمیت بهبود نرخ تبدیل مشتریان به خریدار دوچندان می‌شود. یکتانت بزرگترین بستر تبلیغات آنلاین است که انواع تبلیغات کلیکی را ارائه می‌کند.
 
تبلیغات همسان: نوع جذابی از تبلیغات هستند که از نظر ظاهری به نحوی در وبسایت جانمایی شده‌اند که تشخیص تبلیغاتی بودن محتوا برای بازدیدکننده دشوار خواهد بود. این همسان سازی از نظر UI و متن تبلیغاتی اتفاق می‌افتد و بازخورد بسیار عالی درپی خواهد داشت. فعالین حوزه وب از یکتانت به عنوان متخصص طراحی این نوع تبلیغات یاد می‌کنند. در واقع همان طور که با استتار آشنا هستید می‌توان گفت این تبلیغات با محتوای صفحه همسان خواهد بود. میزان اثرگذاری تبلیغات همسان به بزرگی شبکه ناشران نیز بستگی دارد، بدیهی است هرچقدر شبکه ناشران بزرگ‌تر و متنوع‌تر باشد، این دسته از تبلیغات موثرتر خواهند بود. با این تفاسیر بهترین تعریف را مدیرعامل و پایه‌گذار Sharethrough کرده است: “تبلیغات همسان نوعی از تبلیغات هستند که در ازای هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید متناسب با شکل و عملکرد سایت یا اپلیکیشنی که مخاطب برند در آن حضور دارد طراحی می‌شوند".
 
بازاریابی محتوا: حتماً با انتشار محتوای رایگان با هدف افزایش فروش آشنا هستید، بازاریابی محتوا امروزه یک تخصص مهم است و جایگاه خاص خود را به دست آورده است. اگر کسب‌وکار شما بتواند محتوای جذاب و مفیدی را باتوجه به علایق مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی تولید کند و در کانال‌های تبلیغاتی خاص انتشار دهد انتظار می‌رود که تعامل افراد با کسب‌وکار شما افزایش یابد. 50 میلیون نفر ماهانه تبلیغات یکتانت را مشاهده می‌کنند، آیا شما شرکت تبلیغاتی بهتری سراغ دارید؟
 
ایمیل مارکتینگ: ارسال ایمیل‌های مرتبط و جذاب با هدف افزایش تعامل کاربران یکی دیگر از فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ (دیجیتال مارکتینگ چیست) است. برای راه اندازی یک کمپین ایمیل مارکتینگ عالی تسلط به سرویس‌های ایمیل مارکتینگ الزامی است.
 
تبلیغات در گوگل: تبلیغات گوگل که با نام‌های گوگل ادز یا ادوردز هم شناخته می‌شود نوعی تبلیغات کلیکی است که با خرید بسته‌های مختلف می‌توانید روی برخی از کلمات کلیدی مشخص شده در صفحه نتایج گوگل در رتبه‌های اول نشان داده شوید. این روش در کوتاه مدت خوب جواب می‌دهد.
 
 
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین