پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:54 - 1398/08/18

کارگران مناطق زلزله‌زده از حمایت مقرری بیمه بیکاری برخوردار می‌شوند

خبر خوش برای کارگران مناطق زلزله زده +جزییات

مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: کارگران در مناطق زلزله زده از حمایت مقرری بیمه بیکاری برخوردار می‌شوند.
به گزارش کارگر آنلاین ، کریم یاوری مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اعلام کرد: کارگران در مناطق  زلزله زده از حمایت  مقرری بیمه بیکاری برخوردار می‌شوند.
 
وی ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان از حادثه زلزله  آذر بایجان شرقی، گفت: حسب دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام ارکان و زیر مجموعه های مرتبط با وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف  شده‌اند، به صورت شبانه روز نسبت به ارائه  خدمات  مرتبط به حادثه دیدگان  از زلزله در میانه و سراب اقدام نمایند .
 
کریم یاوری اعلام کرد: تمام کارگران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی که واحدها و محل کار آنها در اثر زلزله دچار آسیب شده است، مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری می‌شوند.
 
یاوری گفت: مطابق  تبصره  2 ماده 2 قانون بیمه بیکاری، بیمه شدگانی که به علت بروز حوادث قهریه از جمله زلزله از کار بیکار می‌شوند با معرفی و احدهای تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حمایت پرداخت مقرری بیمه  بیکاری برخوردار می‌شوند.
 
 وی گفت:کارگران حادثه دیده از زلزله در آذر بایجان شرقی بدون در نظر گرفتن  حداقل سابقه کار، در بند الف ماده 6 قانون از حمایت پرداخت ماهانه مقرری بیمه بیکاری برخوردار می‌شوند.
 
کریم یاوری اعلام کرد: تمام کارکنان در زیر مجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان آذربایجان شرقی به ویژه  در میانه و سراب به سرعت و با دقت و خارج از روال عادی اداری در خواست کارگران عزیز را در سریع‌ترین زمان ممکن  پذیرش و اقدام لازم برای پرداخت مقرری بیمه بیکاری به کارگران به عمل می‌آورند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین