پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:16 - 1398/08/22

ورود دام از مرزهای زمینی و دریایی/ کاهش قیمت ادامه دارد؛

قمیت گوشت در آستانه ورود به 58 هزار تومان!دلالان در آستانه سکته و ورشکستگی

مدیر بازارچه‌های مرزی و نماینده استاندار سیستان و بلوچستان درتنظیم بازار و امور دام گفت: با ورود دام از طریق مرزهای دریایی و زمینی سیستان و بلوچستان، قیمت گوشت در بازار کشور شکسته می‌شود.
به گزارش کارگر آنلاین ، مبین علی میر در گفت‌وگو با ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به ورود دام از طریق مرزهای دریایی و خشکی به سیستان و بلوچستان و افزایش عرضه گوشت در بازار کشور از طریق این استان، قیمت گوشت در بازار کشور کاهش خواهد یافت.
 
وی افزود: در آغاز عملیات اجرایی طرح 240 هزار راسی دام سنگین در استان سیستان و بلوچستان، بازار منتظر شوک شدید کاهش قیمت گوشت باشد.
 
نماینده استاندار در تنظیم بازار و امور دام و مدیر بازارچه های مرزی استان گفت: در چند ماه اخیر 40 هزار راس دام سنگین از طریق مرزهای زمینی و دریایی وارد استان شده که پس از پروار هم اکنون آماده کشتار و عرضه به بازار کشور است.
 
وی خاطر نشان کرد: با ورود گوشت این دام ها به بازار، قیمت گوشت تا مرز 58 هزار تومان کاهش یافته و استان آمادگی تامین گوشت مورد نیاز کشور را دارد.
 
میر عنوان کرد: قیمت گوشت در بازار باید واقعی و متعادل باشد، با توجه اختیارات تامی که دکتر جهانگیری به استاندارمحترم سیستان و بلوچستان داده و پس از چندین ماه تلاش استاندار، حباب قیمت گوشت در بازار کشور شکسته خواهد شد و قیمت گوشت مجددا کاهش خواهد یافت.
 
وی در ادامه گفت: سیستان و بلوچستان بازوی قدرتمندی در حل موضوعات کشور در بخش کالای اساسی و تامین گوشت است و با همت استاندار سیستان و بلوچستان مجددا صنعت کشتارگاهی استان شکوفا شده وروزهای خوشی برای این صنعت در انتظار است.
 
وی عنوان کرد:11 کشتارگاه و 32 کارخانه بسته بندی گوشت که سالهاست تعطیل بوده دوباره شروع به فعالیت خواهند کرد.
 
وی در ادامه عنوان  کرد: خادمان مردم در سیستان و بلوچستان کمر همت را برای کاهش قیمت گوشت در سراسر کشور بسته اند و امیدواریم این مسئله محقق شود.
 
وی در پایان گفت: عرضه کنندگان گوشت در سایر استان ها برای تهیه گوشت می‌توانند به انجمن کشتارگاه ها و بسته بندی گوشت استان مراجعه کنند و یا تماس بگیرند و بصورت عمده خرید کنند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین