پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:49 - 1398/09/19

رییس فدراسیون ورزش کارگری:

از 14 میلیون کارگر ایرانی تنها 3 میلیون نفر ورزش مستمر می کنند!

رییس فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به وجود ۱۴ میلیون کارگر در کشور، گفت: از این تعداد ۳ میلیون نفر فعالیت‌های ورزشی مستمر دارند.
به گزارش کارگر آنلاین ، جواد رمضی روز دوشنبه در هیات ورزش کارگری چهارمحال و بختیاری افزود: در سال‌های اخیر ورزش کارگری از تحول مطلوبی برخوردار شده است و تلاش می‌شود با ترویج فرهنگ ورزش همگانی در کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی کارگران بیشتری را به فعالیت‌های ورزشی ترغیب کنیم.
 
وی، سابقه وجود ورزش کارگری در کشور را بیش از نیم قرن اعلام کرد و گفت: با این وجود فدراسیون ورزش‌های کارگری از ۷ سال گذشته در کشور فعال شده و در این مدت ۲ برابر سال‌های قبل از آن فعالیت انجام گرفته است.
رمضی با اشاره به اینکه در سالجاری ۷۵ رقابت ملی در حوزه ورزش کارگری هدفگذاری شده است، تصریح کرد: تاکنون ۶۰ درصد این برنامه محقق شده است.
 
رییس فدراسیون ورزش کارگری به اعزام ۲ گروه ورزشی کارگری کشور به رقابت‌های بین‌المللی اشاره کرد و افزود: تیم ورزش‌های رزمی و تیم فوتسال شرکت‌ها و کمپانی‌ها در این مسابقات خوش درخشیدند و قهرمان شدند.
 
رمضی، با بیان اینکه فدراسیون ورزش کارگری کشور عضو سه نهاد بین‌المللی است، اظهار داشت: هم اینک ایران، عضو فدراسیون جهانی ورزشی کارگری، فدراسیون کمپانی‌ها و شرکت‎ها است و در آکادمی فوتبال کارگری عضو هیات اجرایی است.
 
وی، کسب ۲ مجوز میزبانی برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزش کارگری را از موفقیت‌های کشور در این حوزه برشمرد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این مسابقات فراهم شده است.
 
رییس فدراسیون ورزش کارگری خاطرنشان کرد: امسال ۱۲۹ ورزشکار کارگری به رقابت‌های بین‌المللی اعزام شدند که این ورزشکاران ۱۳۵ مدال برای کشور به ارمغان آوردند.
 
رمضی به در ادامه به رییس هیات ورزش کارگری این استان توصیه کرد تا به ورزش بانوان و خانواده کارگری بیش از بیش توجه و تمرکز برنامه‎ها بر این حوزه معطوف شود.
 
وی، تقویت هیات رییسه، انضباط مالی، تهیه سازوکار مالی مشخص و فرهنگسازی برای ترغیب کارگران به ورزش را از دیگر برنامه‌های مهم هیات‌های ورزشی کارگری برشمرد.
 
منبع : ایرنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین