پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ11007:07 - 1398/09/27

واریز سود سهام عدالت ۹۷ با اولویت اقشار کم درآمد تا پایان سال

اولویت واریز سود سهام عدالت ۹۷ در بهمن 99 برای چه کسانی است؟

سازمان خصوصی در نظر دارد با توجه به میزان سود مصوب مربوط به عملکرد سال ۱۳۹۷ شرکتها، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر بر مبنای میزان سود دریافت شده، نسبت به تخصیص و واریز سود به مشمولین سهام عدالت با اولویت اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه تا پایان سالجاری اقدام نماید.

کارگر آنلاین:سازمان خصوصی سازی از واریز سود مصوب مربوط به عملکرد سال ۹۷ شرکتها، با اولویت اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه تا پایان امسال خبرداد.
 

 

 سازمان خصوصی سازی در خصوص زمان و میزان واریز سود سهام عدالت مشمولان اعلام کرد: طرح ملی توزیع سهام عدالت در راستای تحقق عدالت اجتماعی و در مسیر حرکت به سمت اجرای فرآیند توسعه سالم اقتصادی، تقویت واگذاری ها به منظور ارتقای سطح زندگی مردم، گسترش مالکیت خصوصی و توانمند سازی بخش خصوصی واقعی است.
 


بر اساس مصوبه شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی، سازمان خصوصی سازی مکلف است تا زمان آزاد سازی سهام عدالت، سود آن را از شرکتهای سرمایه پذیر سهام عدالت دریافت و به آن دسته از مشمولینی که تاکنون با مراجعه به سامانه سهام عدالت نسبت به ثبت شماره شبای بانکی اقدام نموده اند واریز نماید. در همین راستا با عنایت به پایان فصل برگزاری مجامع شرکتهای مزبور در پایان تیرماه سالجاری و مطابق ماده (۲۴۰) قانون تجارت، شرکتهای سرمایه پذیر هشت ماه مهلت دارند نسبت به واریز سود سهام عدالت اقدام نمایند.
 


با عنایت به موضوع بالا، این سازمان درنظر دارد با توجه به میزان سود مصوب مربوط به عملکرد سال ۱۳۹۷ شرکتها، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر بر مبنای میزان سود دریافت شده، نسبت به تخصیص و واریز سود به مشمولین سهام عدالت با اولویت اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه تا پایان سالجاری اقدام نماید.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین