پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ20211:40 - 1398/09/28

گزارش نماینده مجلس از بودجه همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال99 و افزایش حقوق کارمندان

افزایش بودجه همسان سازی حقوق بازنشستگان از ۶۰۰۰ میلیارد تومان به 10 هزار میلیارد تومان در دستور کار مجلس

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر عدم اتکای بودجه سال ۹۹ به نفت بیان کرد: باید از تحریم برای پیشرفت توان داخلی استفاده کرد و برای انجام این کار اتکا بودجه کشور به نفت کاهش‌یافته و برای کارکنان دولت افزایش حقوق ۱۵ درصدی در نظر گرفته‌شده است.

کارگر آنلاین : عضو مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر عدم اتکای بودجه سال ۹۹ به نفت بیان کرد: باید از تحریم برای پیشرفت توان داخلی استفاده کرد و برای انجام این کار اتکا بودجه کشور به نفت کاهش‌یافته و برای کارکنان دولت افزایش حقوق ۱۵ درصدی در نظر گرفته‌شده است.

 


 

 


قربانی با اشاره به میزان بودجه اختصاص‌یافته به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان افزود: در بودجه سال ۹۸ پنج هزار میلیارد برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اختصاص‌یافته اما فقط دو هزار میلیارد آن اختصاص یافت ولی در بودجه سال ۹۹ این میزان به ۶ هزار میلیارد افزایش یافته و در تلاشیم به ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد.
منبع/فارس




 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
کسورات حقوقی آبان ماه بازنشستگان آموزش و پرورش تا امروز که ۲۹ هست به حساب ادارات واریز نکردید . یه بازنشسته که از بانک ملی وام گرفته چرا باید ۲۹ روز جریمه بده . لطفا پیگیری بفرمایید این ۲۹ روز پول در حساب چه کسی و سودش در حیبی چه کسی واریز میشه
مردباشیدهمسان سازی رابرای بازنشستگان اجراکنیدبعضی هنوزکرایه خانه میدن
اسمش ۶۰۰۰هزار میلیاردتومان است ولی نصف ان هم را انجام نمی دهند ./.
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین