پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:06 - 1398/10/15

هنوز در رابطه با نظام رتبه‌بندی معلمان گامی برداشته نشده است

نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: سردار سلیمانی به شهادت رسید تا ایران بماند و مسیر مقاومت محکمتر از گذشته ادامه یابد.
به گزارش کارگر آنلاین، علی محمد شاعری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش عنوان کرد: سردار سلیمانی به شهادت رسید تا ایران بماند و مسیر مقاومت محکمتر از گذشته ادامه یابد.
 
 
وی ادامه داد: سردار سلیمانی به شهادت رسید تا به ما یاد بدهد چگونه سرباز ولایت باشیم و در این راه از جان و مال خود بگذریم و تقدیم اسلام و انقلاب نماییم. سردار سلیمانی به شهادت رسید تا راه مبارزه با تروریسم و افراط گرایی بهتر از گذشته ادامه یابد.
 
 
 
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس تصریح کرد: سردار عزیز، امروز با شما میثاق می بندیم که راه شما که ادامه راه امام حسین (ع) است، ادامه خواهد داشت و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.
 
 
 
وی اضافه کرد: از مسئولان امنیتی و اطلاعاتی درخواست می کنم که صدای ملت را بشنوند و انتقام خون سردار مظلوم را از جنایتکاران جنگی آمریکایی بستانند.
 
 
وی در ادامه خطاب به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: چرا نسبت به تعیین تکلیف نیروهای شرکتی، حق التدریسی و پیش دبستانی و نهضتی ها با وجود قانون مصوب مجلس اقدامی صورت نگرفته و در رابطه با نظام رتبه بندی معلمان نیز گامی برداشته نشده است.
 
این نماینده مردم در مجلس همچنین خطاب به وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: پس از گذشت ۹ ماه از سیل ویرانگر سال جاری تاکنون هیچ اقدامی در جهت ترمیم مناطق حوزه انتخابیه و سیل زده صورت نگرفته است.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین