پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:21 - 1398/10/26

آبرسان قوی پوست صورت، درمان چین و چروک صورت تا از بین بردن جوش

کارگر آنلاین: روغن هسته انار می تواند به دلیل سبک بودن به لایه های زیرین پوست نفوذ نموده و پوست را در هر سه لایه عمیقا آبرسانی نماید. روغن هسته انار با داشتن اسید اولئیک و اسید لینولئیک پوست را عمیقا آبرسانی کرده و به نرم شدن و مرطوب شدن و ماندن پوست برای مدت طولانی کمک می کند.
درمان چین و چروک صورت:
روغن هسته انار برای چین و چروک صورت بی نظیر عمل می کند و یکی از معدود روغن هایی است که تولید کلاژن در پوست را تحریک می کند که خود به جلوگیری از چروک پوستی و درمان چروک پوست کمک می کند. روغن هسته انار به دلیل داشتن اسید پونیسیک و فیتوسترول می تواند تولید کلاژن در پوست را افزایش داده و از بین رفتن کلاژن را به تعویق بیاندازد و به همین دلیل می تواند برای درمان چروک دور لب، درمان چروک گردن و چروک پیشانی فوق العاده باشد. از سوی دیگر اسید اولئیک موجود در روغن هسته انار می تواند به بطرف کردن علائم پیری زودروس پوست از جمله خطوط ریز چهره کمک کند. روغن هسته انار برای دور چشم قابل استفاده نیست زیرا این روغن روغن خاصیت لایه برداری داشته و ممکن است باعث ایجاد حساسیت و نازک شدن پوست دور چشم شود.
 
درمان اسکار، درمان لک و جای جوش:
روغن هسته انار توانایی لایه برداری پوست و جایگزین کردن لایه سطحی پوست را با لایه ای دیگر را دارد. روغن هسته انار با داشتن فیتوسترول می تواند به تولید سلول های پوستی جدید کمک کند و از همین راه به درمان لک قهوه ای صورت، درمان لک سفید صورت، درمان لکه های قرمز صورت، از بین بردن جای جوش، از بین بردن لکه های قهوه ای جای جوش، درمان اسکار سوختگی قدیمی، درمان اسکار بخیه و سایر اسکارها کمک کند. علاوه بر این روغن هسته انار دارای مقادیر قابل توجهی از ویتامین E است که می تواند به بهبود و درمان انواع لک و اسکار کمک کند.
 
درمان التهاب پوستی و درمان اگزما پوستی:
روغن هسته انار به دلیل داشتن اسید پونیسیک، اسید لینولئیک و داشتن ویتامین E به درمان سریع التهاب پوست صورت، درمان حساسیت پوستی خارش و قرمزی، درمان اگزما پوستی و  حساسیت پوست صورت کمک می کند. روغن هسته انار به دلیل داشتن این مواد داخل خود خواص تسکین دهنده و آرام بخش برای پوست دارد که می تواند پوست را خنک و التهابات را بخواباند.
 
از بین بردن جوش:
روغن هسته انار برای جوش بی نظیر است. روغن هسته انار سرشار از اسید لینولئیک است. در پوست های مستعد جوش و دارای جوش اسید لینولئیک در چربی یا سیبوم پوست کم تر تولید می شود و به همین دلیل چربی پوست چسبنده شده و منافذ را می بندد و باعث جوش زدن می شود. روغن هسته انار با داشتن این ماده میزان اسید لینولئیک سیبوم پوست را در پوست های مستعد جوش، پوست های چرب و پوست های مختلط کاهش می دهد و از همین راه به درمان جوش چرکی صورت، درمان سریع جوش زیر پوستی، درمان جوش سر سیاه، درمان جوش های بزرگ و دیگر جوش ها کمک می کند. از سوی دیگر ویتامین E و اسید استئاریک داخل روغن هسته انار نیز منافذ را عمیقا از چربی و آلودگی پاکسازی نموده و پوست را ضد عفونی می کند که به از بین بردن جوش برای همیشه کمک می کند.
 
آبرسان قوی پوست صورت:
روغن هسته انار می تواند به دلیل سبک بودن به لایه های زیرین پوست نفوذ نموده و پوست را در هر سه لایه عمیقا آبرسانی نماید. روغن هسته انار با داشتن اسید اولئیک و اسید لینولئیک پوست را عمیقا آبرسانی کرده و به نرم شدن و مرطوب شدن و ماندن پوست برای مدت طولانی کمک می کند.
 
خواص روغن هسته انار برای مو:
آبرسانی و نرم کردن موها:
 
روغن هسته انار برای نرم شدن مو فوق العاده عمل می کند. این روغن با داشتن اسید لینولئیک می تواند ساقه های آسیب دیده و خشک مو را به خوبی آبرسانی نماید و یک روغن نرم کننده مو بی نظیر به حساب می آید. روغن هسته انار با داشتن اسید پونیسیک به داشتن موهایی درخشان، نرم و سالم کمک می کند.
 
جلوگیری از ریزش مو:
 
روغن هسته انار به دلیل داشتن خواص ضد عفونی کننده فولیکول های مو را از آلودگی و چربی پاکسازی می کند و با اینکار می تواند از ریزش مو جلوگیری نموده و به درمان ریزش مو شدید کمک نماید.
 
طرز استفاده از روغن هسته انار
 
طریقه مصرف روغن هسته انار بستگی به نوع نیاز پوست و موی شما دارد.
 
طرز استفاده روغن هسته انار برای پوست:
برای درمان چین و چروک و جلوگیری از چین و چروک پوست 3 قاشق غذاخوری روغن هسته انار را با 10 قطره روغن دانه هویج مخلوط نمایید و هر شب دو تا چهار قطره از آن را در آخرین مرحله از روتین پوستی روی پوست تمیز ماساژ دهید.
 
برای درمان لک ها 3 قاشق غذاخوری روغن هسته انار را با 10 قطره روغن بهار نارنج مخلوط نمایید و هر شب دو تا چهار قطره از آن را در آخرین مرحله از روتین پوستی روی پوست تمیز ماساژ دهید.
 
برای درمان جوش 3 قاشق غذاخوری روغن هسته انار را با 10 قطره روغن درخت چای مخلوط نمایید و هر شب دو تا چهار قطره از آن را در آخرین مرحله از روتین پوستی روی پوست تمیز ماساژ دهید.
 
تشخیص روغن هسته انار اصل:
روغن هسته انار اصل چگونه است؟ تشخیص روغن هسته انار اصل از طریق برگه اصالت آزمایشگاهی این محصول ممکن است و شما تنها باید از جایی این محصول را تهیه نمایید که دارای گواهی تایید اصالت این محصول باشد. نارین گل یکی از تنها مراکزی در ایران است که روغن هسته انار 100% خالص و ارگانیک را که با دستگاه های پرس سرد پیشرفته تولید می شود  وارد ایران می کند. روغن هسته انار نارین گل دارای تاییدیه سازمان بهداشت جهانی، تاییدیه سازمان ارگانیک امریکا و دارای برگه اصالت آزمایشگاهی می باشد تا شما با اطمنیان از کیفیت محصول آن را تهیه نمایید و راه را برای خرید روغن هسته انار اصل برای شما هموار نموده است. علاوه بر این روغن هسته انار پرس سرد خالص بافتی غلیظ اما در عین حال سبک دارد که چرب نبوده و بعد از ماساژ بر روی پوست حداکثر بعد از یک ساعت کاملا جذب پوست می شود.طرز تهیه روغن هسته انار در منزل:
از خودتان می پرسید چگونه روغن هسته انار بگیریم؟ صادقانه باید بگوییم که امکان تهیه روغن هسته انار در منزل وجود ندارد. روغن هسته انار از پرس سرد دانه انار توسط دستگاه های پیشرفته حاصل می شود و امکان تهیه آن در منزل وجود ندارد.  
 
مضرات روغن هسته انار:
روغن هسته انار نباید توسط زنان باردار و شیرده مصرف شود.
روغن هسته انار تنها برای مصرف خارجی است و به هیچ عنوان نباید خرده شود.
قبل از استفاده از روغن هسته انار مقداری از آن را روی پوست تمیز تست کنید.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین