پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00023:13 - 1398/10/27

در سایه غفلت نهادهای مسئول؛

عکس یادگاری ورزشکار ایرانی با دختر اسرائیلی

عکسی با عنوان «فراتر از سیاست» در توییتر رسمی IOC همزمان باحضور روسای ورزش ایران در سوئیس منتشر شده است. از چپ: پسر اسکی‌باز ایرانی، دختر اسراییلی، توماس باخ و پسر آمریکایی. توماس باخ مدعی تضمین کتبی صالحی‌امیری و سلطانی‌فر شده اما هنوز مشخص نیست این دو مدیر ارشد ورزش ایران چه چیزی را ضمانت کرده اند؟!

به گزارش کارگرآنلاین، مدتی است که در سایه غفلت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، چالش جدیدی میان ورزشکاران ایرانی و رژیم صهیونیستی شکل گرفته است.

چند روز پیش بود که دو تن از شطرنج بازان کشورمان در رقابت های اسپانیا با دو شطرنج باز اسرائیلی مسابقه دادند و پس از آن فدراسیون شطرنج مدعی شد که ورزشکاران از ملیت حریفان خود اطلاع نداشته اند.

با این وجود بار دیگر و این بار در حاشیه المپیک جوانان در لوزان ورزشکاران ایرانی آزادانه با ورزشکاران اسرائیلی عکس یادگاری می اندازند!

رهام صبا، اسکی باز ایرانی -در اقدامی که ردپای توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک هم دیده می شود- با ورزشکاران اسرائیلی و آمریکایی عکس یادگاری گرفته که با استقبال کمیته بین المللی المپیک همراه شده و در صفحه رسمی توئیتر IOC منتشر شده است.

چندی پیش نیز، مصاحبه برخی از ورزشکاران با تعدادی از شبکه های معاند همچون ایران اینترنشنال نیز انتقاداتی را متوجه وزارت ورزش ساخته است.

از طرفی مهاجرت و پناهندگی برخی از ورزشکاران -که از طریق سرمایه گذاری جمهوری اسلامی به نان و نوایی رسیده و حال نمکدان شکسته اند- به کشورهای بیگانه، این سوال را برای افکار عمومی به وجود آورده  که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تاکنون چه تلاش هایی برای جلوگیری از این اتفاق تکراری در سالیان اخیر صورت داده است؟!

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
اینها معروفند به پرستوهای اسرائیلی.کاش ورزشکار ما می دانست اگه بعد از گرفتن عکس پیغام به پرستو برسد که بکش لحظه ای در ریختن خون دریغ نمی کند.
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین