پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:03 - 1398/10/29

اقدام خطرناک دختر جوان در گرفتن عکس یادگاری با سگ!

دختر جوان آرژانتینی که برای گرفتن عکس یادگاری، صورتش را به شکلی خطرناک به دهان یک سگ نزدیک کرده بود، بلافاصله پس از انجام این عمل پشیمان شد.

به گزارش کارگرآنلاین، دختر نوجوان آرژانتینی که برای ثبت یک عکس یادگاری صورتش را به شکلی خطرناک به دهان سگ خود نزدیک کرده بود هرگز تصور نمی‌کرد با حمله وحشتناک این حیوان روبرو شود.

پس از آنکه " لارا سانسون" به شکلی وحشتناک از ناحیه صورت مورد حمله سگش "آلساتیان" قرار گرفت به بیمارستانی در شهر " توکیومان" واقع در شمال غربی آرژانتین منتقل شد. پس از انتقال لارا ۴۰ بخیه روی صورت این دختر نوجوان توسط پزشکان انجام شد.

در تصاویر منتشر شده بخیه‌هایی که روی هر دو طرف صورت این دختر به‌ویژه سمت راست صورت او انجام شده دیده می‌شود. عمل جراحی لارا بیش از ۲ ساعت به طول انجامید. 


لارا به Nacion گفت: «من وقتی آلساتیان  را بغل کردم ناگهان صورتم را گاز گرفت. واقعا ترسیده بودم. نمی‌دانم چرا این واکنش را از خود نشان داد. این سگ پیر شده است. من بخاطر ورم صورتم و مشکلی که در غذاخوردن برایم پیش آمد اذیت شدم.»

" خوآن اِِنریکو رُمِرُ"، یک دامپزشک محلی در گفت‌وگو با یک سایت خبری محلی حمله این سگ به دختر نوجوان را به خاطر بالارفتن سن این حیوان دانست و گفت: « با بالارفتن سن این حیوان دردش نیز  روز به روز بیشتر می‌شود و همین درد موجب شده تا اینچنین واکنش نشان دهد. 


لارا تصاویری از صورت خود را در توئیتر خود منتشر کرد. پست او در توئیتر تاکنون ۳۱۰۰۰۰ لایک دریافت کرده است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «یک سگ هر چند اهلی و بسیار بی آزار هم باشد نباید از ناحیه گردن به آغوش کشیده شود و صورت فرد در نزدیکی صورتش قرار گیرد، زیرا در بدن سگ گردن محلی آسیب پذیر محسوب می‌شود و غریزه این حیوان چنین است که  چنین فردی را یک مهاجم تلقی می‌کند. خوشحالم به این خانم آسیب جدی وارد نشد.»

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین