پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:45 - 1398/10/29

جدیدترین رسوایی اخلاقیِ خواننده ایرانی لس آنجلس نشین+عکس

جدیدترین رسوایی اخلاقی برای یکی از خوانندگان لس آنجلسی برای او دردسر ساز شد.

به گزارش کارگرآنلاین، ساسان حیدری یافته ملقب به ساسی مانکن، این بار نه با انتشار آهنگی غیر اخلاقی بلکه با خبری جنجالی حاشیه ساز شد. این خواننده که با آثار انحرافی، خود را سر زبان‌ها می‌اندازد، حالا خود را صاحب فرزندی می‌بیند که تمایلی به داشتن وی ندارد و می‌خواهد او را از خودش دور کند.


ماجرا از این قرار است که ساسان یافته، برای اقامت در آمریکا با خانمی به اسم سایه ازدواج می‌کند. سایه باردار می‌شود و این در حالی است که هنوز مشکل اقامت ساسان یافته حل نشده است. پس از این که اقامت آمریکا برای آقای خواننده فراهم می‌شود، او همسر و فرزندش را که مایل به نگهداری آن نبوده رها می‌کند. ظاهرا ساسان یافته می‌خواسته بچه سقط شود. این اتفاق نیفتاده و حالا فرزند خواننده لس آنجلسی با نام «برسام» یکی از سوژه‌ها در فضای مجازی شده است.


گفته می‌شود سایه همسر سابق ساسی مانکن خود را به یکی از کنسرت‌های او رسانده و تلاش کرده برسام را به پدرش نشان دهد که با این موضوع مخالفت شده است.

برسام جدیدترین شاهد برای بیان رسوایی‌های اخلاقی خواننده لس آنجلسی است. خواننده‌ای که تلاش می‌کند، خط قرمز‌های اخلاقی را در شعر و موسیقی و موزیک ویدیوهایش کنار بزند و در زندگی شخصی هم اینگونه عمل کرده است. ترویج روابط نامشروع با تصاویر محرک تنها بخش کوچکی از فسادهای اخلاقی در میان خوانندگان لس آنجلسی است


این فرد به اصطلاح خواننده چندین بار با رفتارهای نامناسب خود حاشیه‌هایی را به وجود آورده است. آخرین رسوایی او به ماجرای تراژدی جدایی با یک مدل ایرانی به نام «دنیا» برمی‌گردد که حواشی زیادی به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
مگه نمیگین ازدواج کرده بود!!!خب این مگه رسوایی محسوب میشه!!!
رسوایی اخلاقی اش چیست ؟ بخاطر " همسر سابق " ؟ همسر سابق داشتن رسواییست ؟
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین