پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:08 - 1398/11/01

آیا غذای سگ و گربه با ارز 4200 تومانی وارد کشور شده است؟

نماینده محلات در مجلس با بیان اینکه ۱۵۴۵ تن غذای سگ و گربه، مرکب خودکار و شامپو به کشور وارد شده است گفت: آیا این کالاها با ارز 4200 تومانی وارد شده است؟

به گزارش کارگرآنلاین، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه اول بهمن) در تذکر شفاهی حین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه بسیاری از متقاضیان هنوز بسته معیشتی بنزین را دریافت نکرده‌اند که باید تدبیری برای حل این مشکل اتخاذ شود.

وی افزود: خبرهایی وجود دارد مبنی بر اینکه ۱۵۴۵ تن غذای سگ و گربه و همچنین کالاهایی چون مرکب خودکار و شامپو به کشور وارد شده است؛ سؤال آن است که آیا این کالاها با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد شده است؟

نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد: دولت به صدا و سیما سفارش کرده که یک بسته خبری از جلسات دولت تهیه کنند. پیشنهاد ما این است که دولت هم مانند مجلس، جلسات خود را به شکل زنده پخش کند و دنبال این کارهای سفارشی نباشد.

سلیمی افزود: متأسفانه آنتن زنده از برخی برنامه‌های انقلابی گرفته شده و درخواست می کنم آقایان به سازمان صدا و سیما فشار نیاورند.

وی از وزارت خارجه خواست به دلیل استفاده مکرون از واژه جعلی به جای نام خلیج‌فارس به فرانسه تذکر دهد.

سلیمی اظهار داشت: تصمیم AFC درباره میزبانی ایران در مسابقات فوتبال آسیایی کاملاً سیاسی است و باید ابعاد این موضوع روشن شود.

منبع: فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین