پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:49 - 1398/11/11

واکنش سردار سلیمانی به پیشنهاد پست و سمت‌های بالا

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس با بیان این‌که تمام ملت ایران و مردم مظلوم جهان خونخواه سپهبد سلیمانی هستند، گفت: دشمنان باید بدانند که چاره‌ای جز ترک منطقه جغرافیایی خاورمیانه ندارند.

به گزارش کارگرآنلاین، سردار «محمدرضا فلاح‌زاده» معاون هماهنگ کننده سپاه قدس ۱۰ بهمن ماه در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراین که با حضور اقشار مختلف در مسجد حظیره یزد برگزار شد، دشمن شناسی را یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با توطئه استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی با شناخت درست دشمن را به ذلت کشاند و پس از جنگ هم توطئه دشمنان در شرق کشور را خنثی و امنیت را برای نقاط مختلف تثبیت کرد.

وی خدامحوری را مهمترین ویژگی رفتاری شهید سلیمانی دانست و افزود: شهید سلیمانی ۴۰ سال با دشمنان خدا جنگید و در آخر بعد از شهید شدن به شهادت رسید.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس در ادامه صبوری و تواضع را از دیگر ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: در طول چندین سالی که با این شهید محشور بودم حتی یک بار از وی منیت ندیدیم و با وجودی که خودش از فاتحین هشت سال دفاع مقدس بود، همیشه امثال زین‌الدین‌ها و باکری‌ها را فاتح می‌خواند و از خودش هیچ چیزی نمی‌گفت.

سردار فلاح‌زاده با بیان این‌که حاج قاسم در طول زندگی خود یک بار تلاش نکرد که یک پست یا سمت بگیرد و حتی چندین پیشنهاد پست و سمت را رد کرد ولی به شدت در هر کاری که به او واگذار می‌شد مسئولیت‌پذیر و کوشا بود، تصریح کرد: فرق حاج قاسم با برخی از مسئولان این بود که مردم‌دار بود و به درد دل آنها می‌رسید و تا جایی که می‌توانست حاجت آنها را برآورده کرده و تمام سختی‌ها را برای امنیت مردم به جان خرید تا نهایتا جان خود را برای این مردم و مسلمانان و مظلومان جهان تقدیم کرد.

وی با تاکید بر این‌که امروز هم خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دشمن شکن است تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که یکی پس از دیگری شکست‌ها را باید بپذیرند و منطقه جغرافیایی خاورمیانه را ترک کنند.

سردار فلاح زاده با بیان این‌که شهادت سپهبد سلیمانی نفاق و پلیدی آمریکا را بیش از پیش برای جهانیان به نمایش درآورد، گفت: استکبار جهانی باید بداند ملت ایران و دیگر مردم خون خواه شهید سلیمانی هستند و این دشمنی را تا خروج نهایی استکبار از خاورمیانه ادامه می‌دهند.

این مسئول در پایان با اشاره به این که قدرت تفکر بالا، شناخت دقیق دشمن، تدبیر و مدیریت قوی در حوزه استراتژیک نظامی از دیگر ویژگی های رفتاری و مدیریت شهیدسلیمانی بود، گفت: ولایت مداری بی چون و چرا و صداقت در عمل این شهید والا مقام را به بالاترین درجات معنوی سوق داد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین