پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00008:22 - 1400/05/06

دستگیری اوباش تحت تعقیب درحصارک

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: یکی از اوباشی که شرارت‌های متعدد باعث سلب آسایش شهروندان در منطقه حصارک شده بود، در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت‌های متعدد و سلب آسایش شهروندان توسط یکی از اراذل اوباش منطقه حصارک، رسیدگی به موضوع به صورت مشترک در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان و کلانتری ۱۶ حصارک قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد متهم از اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان است که با شرارت، عربده کشی و حمل سلاح سرد و گرم باعث سلب آرامش شهروندان شده و به واسطه جرائمی که انجام داده اند از طرف مراجع قضایی تحت تعقیب بوده و خود را از دید ماموران مخفی می‌کند.

سرهنگ  قاسم پور گفت: ماموران با تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی؛ پس از چندیدن روز تعقیب و مراقبت، در نهایت محل اختفای موقت متهم در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه این اوباش را دستگیر کردند.

او افزود: در تحقیقات تکمیلی متهم به جرائم خود مبنی بر اوباشی گری و برهم زدن نظم عمومی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و هر کس که بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد جدی پلیس مواجه خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین