پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:38 - 1398/11/29

بنزین در آستانه سفر های نوروزی تک نرخی می شود؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: خبر تخصیص ۴۰۰ لیتر بنزین به تاکسی‌های بین شهری به شدت تکذیب می‌شود.
به گزارش کارگر آنلاین ، فاطمه‌کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اختصاص ۴۰۰ لیتر بنزین یارانه‌ای در اسفند امسال و فروردین ۹۸ به تاکسی‌های بین شهری گفت: در حال حاضر این خبری که در فضای مجازی منتشر شده به شدت تکذیب می شود.
 
او ادامه داد:  اگر سهمیه ای به عنوان بنزین نوروز و یا نوعی دیگر باشد از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اطلاع رسانی می شود.
 
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به اینکه مدیر کل مسافر بری سازمان راهداری کشور این خبر را تائید کرده است، اضافه کرد: در واقع تصمیم گیرنده اصلی تخصیص سوخت به عهده شرکت پخش فرآوردهای نفتی است به طوری که باید وزارت کشور تائید نهایی را ابلاغ کند و بلافاصله ما هم اجرا می کنیم.
 
کاهی در ادامه با اشاره به شایعاتی در خصوص تک نرخی شدن قیمت بنزین گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این موضوع را تکذیب می‌کند و به عنوان شرکت مجری، مصوبه‌ای در این زمینه به ما ابلاغ نشده است.
 
وی همچنین در مورد سامانه برای ثبت نام افراد متقاضی سرانه سوخت خانوار نیز گفت: این موضوع در حوزه اختیارات و وظایف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیست و سهمیه سوختی از جانب این شرکت از طریق هیچ سامانه‌ای به عنوان سهمیه سرانه خانوار، سوخت تخصیص داده نمی‌شود.
 
 
 
کارگر آنلاین
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین