پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:57 - 1398/12/14

ایران خودرو در محاصره دوشغله ها+اسناد جدید

کارگر آنلاین:در شرایطی که با پیگیری های مستمر دستگاه های نظارتی، موضوع چند شغله ها رو به فراموشی می رود، برخی مدیران ایران خودرو تازه به فکر درو کردن فعالیت مختلف در داخل و خارج این شرکت افتاده اند. موضوع مهم تر این که برخی از این افراد از سوی وزارتخانه متبوع و مدیران ارشد صنعت خودرو نیز حمایت می شوند.
اختصاصی کارگر آنلاین: به گزارش خبرنگار کارگر آنلاین، در شرایطی که با پیگیری های مستمر دستگاه های نظارتی، موضوع چند شغله ها رو به فراموشی می رود، برخی مدیران ایران خودرو تازه به فکر درو کردن فعالیت مختلف در داخل و خارج این شرکت افتاده اند. موضوع مهم تر این که برخی از این افراد از سوی وزارتخانه متبوع و مدیران ارشد صنعت خودرو نیز حمایت می شوند.
 
عادل پیرمحمدی یکی از چند شغله هایی است که مدیرعامل ساپکو، بزرگترین شرکت ایران خودرو و عضو هئیت مدیره این شرکت است. این در حالی است که وی چندی پیش با حمایت وزارت متبوع به عضویت هیات مدیره ایران خودرو درآمد. این اقدام خلاف صریح قانون می باشد زیرا براساس قانون مدیران حق عضویت در بیش از یک هیات مدیره را ندارند.
 
به گزارش کارگر آنلاین، چرا که وی در مجمع انتخاباتی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو نیز به عضویت هیات مدیره این انجمن درآمده است. عضویت پیرمحمدی در این انجمن در یک تعبیر به معنای این است مدیرعامل شرکتی که خود کارفرمای قطعه سازان است، اکتون در طرف پیمانکاری که قطعه سازان باشند، مسئولیت گرفته است.
 
پیرمحمدی به عنوان کارفرما و خریدار قطعات اعضای انجمن قطعه سازان ایران بایستی نخست بی طرفی خود را نسبت به همه انجمن های قطعه سازی و قطعه سازان رعایت کند، سپس از موضوع کارفرما با آنان مواجه شود. نه عضو انجمن قطعه سازی. قطعا چنین روابطی می تواند منجر به کاهش کیفیت قطعات خودرو گردد.
 
به گزارش خبرنگار کارگر آنلاین در روزهای آینده یک خبر از موضوع قطعه سازان با مستندات دقیق منتشر می شود.
 
 
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین