پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ11014:53 - 1398/12/21

تمدید ۲ ماهه بیمه نامه شخص ثالث برای مقابله با ویروس کر ونا+جزییات

کارگر آنلاین:رئیس کل بیمه مرکزی از تمدید ۲ ماهه بیمه نامه‌هایی که مهلت آن‌ها تا ۱۵ اردیبهشت است خبر داد.
به گزارش کارگر آنلاین،غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت صدور بیمه‌ نامه شخص ثالث در کشور اظهار کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور، بیمه مرکزی برای مقابله با این ویروس تصمیم گرفت تا در سطح شرکت‌های بیمه همه کسانی که صاحبان خودرو هستند و ۱۵ اردیبهشت ۹۹ بیمه نامه آن‌ها منقضی می‌شود، لزومی ندارد که به شرکت‌های بیمه‌ای مراجعه کنند.
 
 
او افزود: به همین دلیل شرکت‌های بیمه اجازه دارند بیمه نامه را به صورت غیر حضوری صادر کنند و اگر لازم بود بیمه نامه‌ها را به افراد بدهند، ولی افرادی که انقضای بیمه آن‌ها بعد از ۱۵ اردیبهشت ماه است باید  به شرکت‌های بیمه‌ای مراجعه کنند.
 
سلیمانی اظهار کرد: مقرر شد برای خودرو‌های سواری از ابتدای بهمن طرح بخشودگی جرائم بیمه در صورت صدور بیمه نامه در نظر گرفته شود که مهلت این افراد به پایان رسیده است، اما صاحبان موتورسیکلت‌ها سه ماه فرصت دارند تا نسبت به صدور بیمه نامه اقدام کنند و از بخشودگی جرائم بهره‌مند شوند.
 
این مقام مسئول گفت: خوشبختانه با هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای یک سوم کسانی که بیمه نامه نداشتند نسبت به دریافت بیمه‌ خود اقدام کردند.
 
سلیمانی با اشاره به بیماران مبتلا به ویروس کرونا که تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی بودند نیز گفت: افراد مبتلا می‌توانند اسناد خود را به بیمه‌های خود تحویل دهند و هزینه‌های بیماری خود را دریافت کنند.
 
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: هیچ یک از شرکت‌های بیمه‌ای حق ندارد که بیماری کرونا را جزو بیماری‌های صعب العلاج ندانند، به طور ویژه دستور داده‌ایم تا هزینه‌های این بیماری را برای دارندگان بیمه تکمیلی تأمین کنند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین