پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:30 - 1399/01/09

پذیرش بیماران کرونایی در سه بیمارستان دانشگاه آزاد پایتخت

کارگر آنلاین: حیدری گفت: در تهران ۳ بیمارستان وابسته به دانشگاه آزاد بیماران مبتلا به کرونا را پذیرش می‌کنند.
 
 
احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد، درباره اقدامات دانشگاه آزاد برای مقابله با ویروس کرونا گفت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد یک دانشگاه اجتماعی است و ۴۰ درصد ظرفیت پرستاری کشور در دانشگاه آزاد وجود دارد خدمات بسیار خوبی در مقابله با کرونا انجام داده است.
او گفت: قسمت اعظم دانشجویان سال آخر پرستاری و همه ظرفیت پزشکی و پرستاری این دانشگاه هم اکنون در حال خدمات رسانی به مردم برای مبارزه با کرونا هستند.
حیدری گفت: در تهران ۳ بیمارستان وابسته به دانشگاه آزاد از جمله فرهیختگان، امیر اعلم و بوعلی پذیرش بیمار کرونایی دارند.
سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: در راه اندازی سامانه ۴۰۳۰ دانشگاه آزاد همکاری داشته است و بیش از ۲ هزار متخصص در این سامانه به صورت شیفتی پاسخ گوی سوالات مردم درباره کرونا هستند.
حیدری افزود: خیلی از واحد‌های دانشگاه آزاد از جمله در تهران، ورامین و دزفول اقدام به تولید مواد ضد عفونی کرده اند و همچنین توانسته اند این مواد را بین مردم توزیع کنند.
او در ادامه درباره اقدامات گروه‌های جهادی دانشگاه برای مقابله با کرونا نیز گفت: گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد و دانشجویان با ستاد‌های کرونای کشوری هماهنگ شده اند و در سطح استان‌ها در حال خدمات دهی هستند.
حیدری افزود: واحد‌های دانشگاه آزاد در سطح استان با ستاد کل نیرو‌های مسلح وزارت دفاع دستورالعمل مشترکی امضا کرده اند تا از هر جا که نیاز باشد برای قرنطینه بیماران کرونایی  یا نقاهتگاه بیماران کرونایی بعد از بهبودی استفاده شود.
سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: این دستور العمل به واحد‌های دانشگاه آزاد ابلاغ شده است و مسئولان بهداشت استان و شورای تامین اگر به این واحد‌ها نیاز داشته باشند دراختیار آن‌ها قرار داده خواهد شد تا از فضای فیزیکی نیروی انسانی دانشگاه استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

کارگر آنلاین را در روبیکا دنبال کنید 

https://rubika.ir/kargaronline

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین