پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:56 - 1400/05/17

سرقت منزل در جنوب تهران به شیوه فیلم مارمولک

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف پرونده سرقت منزل و دستگیری متهم خبر داد.

سرهنگ کارآگاه شهرام سلطانی بیان داشت: نهم تیرماه پرونده ای با موضوع سرقت از منزل در کلانتری ۱۵۶ افسریه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی در اختیار دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

شاکی منزل خود را در افسریه، ترک و پس از مراجعه متوجه می گردد پنجره رو به کوچه باز می باشد و اسباب و اثاثیه منزل بهم ریخته است و اموال با ارزش خانه شامل: طلاجات، لب تاب، تلویزیون، ایکس باکس و دو دستگاه گوشی همراه به ارزش تقریبی پنجاه میلیون تومان به سرقت رفته است.

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: پیرو شکایت شاکی اکیپی از کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل جهت بررسی موضوع به محل اعزام که با انجام تحقیقات میدانی مشخص گردید محل سرقت و خیابان های منتهی به آن فاقد دوربین مداربسته می باشد و این امر فرصت مناسبی را برای سارق یا سارقان فراهم کرده که از طریق بالا رفتن از لوله گاز مجتمع مسکونی شاکی اقدام به باز نمودن پنجره اتاق پذیرایی نموده و سپس با ورود به اتاق خواب از داخل کمد دیواری اموال وی را به سرقت برده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با جمع آوری سرنخ های موجود و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم موفق می شوند سارق را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند و پس از هماهنگی قضایی متهم را که کریم نام داشت را در عملیاتی ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل نمایند.

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی فاتب در پایان گفت: با دستگیری کریم، وی صراحتا به جرم خود معترف گردید که با اعتراف متهم پرونده تحویل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۵ گردید و تحقیقات کماکان ادامه دارد .

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین