پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ11018:07 - 1399/02/15

عصبانیت اصلاح طلبان از وحدت منتخبان مجلس یازدهم

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «اصولگرایان نام این گعده‌های پیشامجلسی خود را "هماهنگی‌های لازم برای سازماندهی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی" گذاشته‌اند».
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری کارگر آنلاین؛ روزنامه شرق در گزارشی با عنوان «تقسیم صندلی رئیس و نواب مجلس پشت درهای بسته» نوشت: «باشگاه خبرنگاران متعلق به جناح اصولگرایان دیروز صبح از برگزاری یک نشست در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته با حضور چهره‌های اصولگرایی که این روزها نامشان برای رقابت بر سر صندلی ریاست پارلمان بر سر زبان‌ها افتاده، یعنی "قالیباف، حاجی‌بابایی، آقاتهرانی، تقوی، نیکزاد، میرتاج‌الدینی، زاکانی و میرسلیم" خبر داده است و دست آخر هم این‌طور نتیجه گرفته که "به نظر می‌رسد رقابت اصلی برای ریاست مجلس میان قالیباف و حاجی‌بابایی و برای نواب ریاست هم میان زاکانی، آقاتهرانی، میرتاج‌الدینی، نیکزاد و میرسلیم باشد". نشستی که باشگاه خبرنگاران درباره‌اش نوشته گویا بدون حضور رسانه‌ها برگزار شده و خبرش هم از سوی برگزارکنندگان با تأخیری دوروزه به دست این رسانه رسیده است»
 
این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «اصولگرایان نام این گعده‌های پیشامجلسی خود را "هماهنگی‌های لازم برای سازماندهی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی" گذاشته‌اند».
 
پیش از برگزاری انتخابات مجلس در مقطعی که اصلاح طلبان حداقل ۴ لیست انتخاباتی منتشر کرده بودند، طیف اصولگرا «لیست وحدت» را منتشر کردند و در نهایت اصلاح طلبان ۳۰ بر هیچ در تهران باختند.
 
در آن برهه اصلاح طلبان روی تفرقه افکنی میان اصولگرایان حساب ویژه ای باز کرده بودند که البته هیچگاه به هدف خود نرسیدند. حالا این طیف در شرایطی که هنوز مجلس یازدهم آغاز به کار نکرده است، حملات گسترده ای را علیه منتخبان مردم به راه انداخته اند.
 
اما وحدت منتخبان مجلس یازدهم، اصلاح طلبان را عصبی و آشفته کرده است. منتخبان مردم در مجلس بارها اعلام کرده اند که هدفشان رسیدگی به مطلبات مردم و رفع مشکلات است، مسئله ای که اصلاح طلبان همواره از آن غافل بوده و اهمیتی به آن نمی دهند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین