پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00005:37 - 1399/02/24

متن کامل گزارش تحقیق و تفحص مجلس از قاچاق منتشر شد+عکس

متن کامل و بدون تغییر گزارش «تحقیق و تفحص از بررسی روند مبارزه با قاچاق و دلایل ناکارآمدی آن در دولت‌های مختلف» منتشر شد.
به گزارش کارگر آنلاین، متن کامل و بدون تغییر گزارش «تحقیق و تفحص از بررسی روند مبارزه با قاچاق و دلایل ناکارآمدی آن در دولت‌های مختلف» منتشر شد.

البته گزارش نهایی تحقیق و تفحص از بررسی روند مبارزه با قاچاق بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان امروز (سه‌شنبه) در مجلس قرائت شد.

پس از ارائه این گزارش در صحن، اما حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حذف نام برخی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مجرم در این گزارش گفت: گزارش مکتوبی که سال گذشته در خصوص قاچاق به نمایندگان دادند با گزارشی که امروز قرائت شد متفاوت بوده و بخش‌هایی از آن حذف شده است. چرا اسامی متخلفین و مجرمین در گزارش قاچاق حذف شده است و چه کسی دستور حذف این اسامی را داده است؟ قرائت گزارش قاچاقی که امروز در جلسه علنی مجلس صورت گرفت ناقص است.

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی دیگر نماینده‌ای بود که ضمن اعتراض نسبت به حذف برخی از موارد در گزارش تحقیق و تفحص از قاچاق، از نمره مردودی بسیاری از دستگاه‌ها در مبارزه با قاچاقچیان خبر داد.

خبرنگار فارس با پیگیری توانست به نسخه اصلی و بدون تغییر گزارش تحقیق و تفحص از دست یابد که در آن سهم دستگاه‌ها پیرامون عدم عمل به وظایفشان برای مبارزه با قاچاق تشریح شده است:
 

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین