پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:11 - 1400/05/22

پیکر ارشا اقدسی در کنار پیمان ابدی به خاک سپرده شد

پیکر ارشا اقدسی بدلکار سینما و تلویزیون ایران صبح امروز جمعه ۲۲ مردادماه وارد کشور شد و در کنار پیمان ابدی در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

پیکر ارشا اقدسی بدلکار سینما و تلویزیون ایران پس از بازگشت به ایران ابتدا و به منظور برگزاری مراسم وداع به پیست مسابقه اتومبیلرانی «دست فرمون» واقع در بوستان ولایت تهران برده شد و پس از آن توسط انجمن موتورسواران ایران و با همراهی خانواده و هنرمندان حاضر تا قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع شد.

سید جواد هاشمی، کامران تفتی، عبدالله روا، پیمان طالبی، حامد تهرانی، میثم درویشان‌پور، سارا بهرامی و اعضای انجمن بدلکاران و انجمن موتورسواران ایران از جمله افراد حاضر در این مراسم بودند. 

در ابتدای مراسم تدفین در حالی که عکس‌های ارشا اقدسی با جمله «ارشا پسر ایران» در همه جا نصب شده‌ و گروهی به نواختن نی و دمام پرداختند.

پس از آن سیدجواد هاشمی پشت میکروفن رفت و در ابتدای صحبت‌هایش از مسئولین انتظامات خواست مردم و دوستان و شاگردان ارشا اقدسی را به اطراف هدایت کنند تا در جایی بایستند که مقابل دید مادر او را نگیرند.

وی در ادامه بیان کرد: به همه کسانی که از نقاط مختلف آمدند برای بدرقه پسر ایران مرد میدان‌دار عرصه عشق، کسی که عشق‌بازی را به رفقا و دوستانش آموخت، کسی که رفت برای اینکه برای همیشه بماند، نه فقط برای امروز، بلکه برای فردا، خوشامد می‌گویم، خیلی خوش آمدید. الهی به حق این ایامی که متعلق است به کسی که او هم مرگش را خودش انتخاب کرد، سیدالشهدا، سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و به گزاف نگفتم اگر بگویم ارشا پسر ایران هم به او اقتدا کرد و مثل او به استقبال مرگ رفت تا نامش بلندآوازه شود. نام سیدالشهدا 1400 سال بلندآوازه مانده و خواهد ماند به این دلیل که به استقبال مرگ رفت. 

وی بااشاره به اینکه منتظر رسیدن پیکر پاک و بی‌بدیل و بسیار محبوب ارشا اقدسی هستند، گفت: این لحظات را قدر بدانید و مطمئن باشید الان روح ارشا اینجاست و همه شما و اشک‌های قشنگتان را می‌بیند و لبخندهایی که به دلیل انرژی عجیبی است که همیشه ارشا داشت و لبخندی که همیشه روی لبش بود، تماشا می‌کند و جسمش آرام به خاک سپرده می‌شود. کسی که اسمش با جسمش دفن نمی‌شود همیشه ماندگار می‌ماند.

هاشمی در ادامه شعری از قیصر امین‌پور را با عنوان «سوال روشن ما را جواب لازم نیست» خواند و گفت: دور و برتان را ببینید، چقدر اسم‌های بزرگ، چقدر نام‌های بلند که گرچه در خاک نشستند اما هرگز به خاک سپرده نشدند. آسمانی‌هایی که الان در آسمان کار ملائک می‌خندند، درکنار خداوند روزی می‌خورند، چون شما آنها را دوست داشتید. ارشا الان بین آنها به خاک سپرده می‌شود. 

این بازیگر ادامه داد: باور کنید برای آنان که با عشق همراهند، روز محشر حساب و کتاب لازم نیست. به افتخار او که افتخار ایران بوده است صلواتی بر محمد و آل محمد بفرستید.

وی در ادامه از مسعود گرجی دعوت کرد تا آیاتی از قرآن مجید قرائت کند.

این گزارش در حال تکمیل شدن است...

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین