پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:56 - 1400/05/23

قاتل فراری با چاقوی خونین در محاصره پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌اکبر عیسی‌آبادی شنبه ۲۳ مردادماه در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ساوه با اشاره به وقوع یک فقره قتل در روز جاری اظهار کرد: ساعت ۷:۱۵ صبح امروز یک فقره قتل در ساوه به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش شد و مامورین سریعا به محل وقوع قتل اعزام شدند. که با بررسی‌های اولیه مشخص شد که این قتل در پی درگیری فیزیکی بر اثر اختلاف قبلی اتفاق افتاده و قاتل با وارد کردن ضرباتی مقتول را از پای درآورده است.

وی بیان کرد: در پی قتل مرد ساوجی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان ساوه به سرعت وارد عمل شدند و در کمتر از یک ساعت قاتل را در مکانی که مخفی شده بود دستگیر کردند و آلت قتاله که هنوز خون آن خشک نشده بود کشف و تحویل مراجع قضایی شد.

به گفته وی، از ابتدای سال جاری تاکنون دو فقره قتل در شهرستان بوقوع پیوسته است در حالی که این میزان در سال گذشته چهار فقره بوده و کاهش ۵۰ درصدی وقوع  قتل را شاهد بوده ایم.

عیسی آبادی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۷۰ فقره انواع سرقت و ۶۷۷ سارق در شهرستان ساوه کشف شده است که بیانگر افزایش ۱۲ درصدی میزان کشف سرقت و ۴۴ درصدی سارقین نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

رئیس پلیس ساوه در ادامه از دستگیری ۵۳۲ معتاد، ۲۲۵ خرده فروش مواد مخدر، کاهش ۹ درصدی فوتی تصادفات درون شهری، افزایش ۳۵ درصدی ارزش ریالی کشف کالای قاچاق نسبت به سال گذشته خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش آمار سرقت‌های خرد در شهرستان گفت: رعایت نکات ایمنی و  پیشگیرانه از سوی شهروندان می‌تواند آمار وقوع سرقت‌های خرد را کاهش دهد. سرقت از خانه باغ ها نیز از جمله مشکلاتی است که می‌توان با اقدامات پیشگیرانه از سوی مالکین باغ مانع از سرقت شد. خانه باغ محل امنی برای نگهداری محصولات کشاورزی نیست.

وی بیان کرد: آمار سرقت از مغازه‌های دارای شیشه سکوریت نیز بالاست که لازم است اصناف نکات ایمنی را در این خصوص رعایت کنند و مالکین خودرو با استفاده از قفل پدال و نیز مالکین موتورسیکلت با رعایت اقدامات پیشگیرانه مانع از وقوع سرقت شوند.

رئیس پلیس ساوه در ادامه به نقش خبرنگاران در برقراری امنیت در جامعه اشاره کرد و افزود: مشارکت مردم و همراهی خبرنگاران موجب خواهد شد تا امنیت پایدار در جامعه شکل گیرد و دغدغه‌های مردم با اطلاع رسانی صحیح رسانه‌ها برطرف می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: انعکاس اعتراضات و مشکلات مردمی اگر منجر به حل مشکل و باز شدن گرهی از کار مردم شود بسیار خوب است و همانا عمل به رسالت خبری در راستای مطالبه گری است ولی اگر یک رسانه بخواهد با غیرواقعی جلوه دادن اعتراضات و مشکلات خبری را منتشر کند در واقع آب به آسیاب ریختن دشمن است.

 

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین