پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:38 - 1399/03/14

نیاز فوری به خون در پایتخت

کارگر آنلاین: مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: هموطنان بیماران نیازمند به خون را دریابند و در روزهای تعطیل به پایگاه های انتقال مراجعه کنند.

سازمان انتقال خون اعلام کرد با شروع دوباره عمل‌های جراحی در مراکز بیمارستانی، کاهش محسوس ذخایر خونی به خصوص گروه‌های خونی منفی احساس می‌شود. در پایتخت در ایام تعطیلات ۱۴ تا ۱۶ خرداد، مراکز جامع اهدای خون وصال، شهرری، صدر، تهرانپارس و ستاری آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.


محمدرضا مهدی زاده با دعوت از پایتخت نشینان برای اهدای خون افزود: با شروع دوباره عمل‌های جراحی در مراکز بیمارستانی سطح استان تهران، در حال حاضر با کاهش محسوس ذخایر خونی مواجه هستیم و از همه کسانی که توان اهدای خون دارند و به طور ویژه دارندگان گروه‌های خونی منفی، درخواست می‌کنیم به یاری بیماران نیازمند به خون بشتابند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: امیدواریم با حضور مردم وقت شناس که در همه بزنگاه‌های سخت، ضرورت اهدای خون را برای نجات جان ییماران درک می‌کنند، بتوانیم در تأمین فرآورده‌های خونی بیش از ۱۶۰ بیمارستان سطح استان تهران موفق باشیم.

وی افزود: در ایام تعطیلات از امروز چهارشنبه ۱۴ خرداد تا جمعه ۱۶ خرداد ماه، مراکز جامع اهدای خون وصال، شهرری، صدر، تهرانپارس و ستاری مشغول فعالیت خواهند بود.

منبع: مشرق

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین