پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:50 - 1399/03/25

واکنش فرمانده ناجا به گرانی مسکن در روزهای اخیر

فرمانده نیروی انتظامی به گرانی مسکن در روزهای اخیر واکنش نشان داد و گفت: وظیفه ذاتی پلیس امنیت اقتصادی این است که مفاسد اقتصادی را شناسایی و با آنها برخورد کند.
به گزارش کارگر آنلاین، سردار حسین اشتری؛ فرمانده ناجا در حاشیه رزمایش ترافیکی تابستانه با عنوان «ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور» که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، درباره افزایش ظرفیت خدمات الکترونیک در جمع خبرنگاران گفت: بحث الکترونیکی کردن خدمات و هوشمندسازی ارائه خدمات در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی است و ما در پلیس راهور ناجا این موضوع را بیش از دیگر پلیس‌های تخصصی نیاز داریم.
 
وی ادامه داد: در این زمینه گام‌های خوبی در پلیس راهور برداشته شده است خدماتی که ما امروز به مردم ارائه می‌دهیم و هر چقدر که از طریق سامانه‌‌های الکترونیکی و هوشمندسازی باشد، سرعت و دقت ما را افزایش می‌دهد.
 
فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: یک کار خوبی که صورت گرفته و از روزهای آینده به صورت آزمایشی در شرق و غرب تهران راه‌اندازی می‌شود، بحث نقل و انتقالات خودرو است که اگر بر بستر الکترونیکی و موضوع هوشمندسازی که قبلا هم گفته شد کار به خوبی صورت بگیرد پیش‌بینی ما این است که بیش از ۸۵ درصد مراجعات مردم کاهش پیدا می‌کند و هم برای مردم و هم کارکنان ما اثرات خوبی دارد. امیدواریم در بخش‌های مختلف بتوانیم خدمات را در سامانه‌هایی که از قبل پیش‌بینی شده و زیرساخت‌های آن آماده شده است پیاده کنیم.
 
سردار اشتری درباره آتش‌سوزی‌های اخیر در کشور تصریح کرد: هم نیروی انتظامی و هم دستگاه‌های مسئول در این حوزه حضور پیدا کرده‌اند و اقدامات خوبی صورت گرفته است بخشی به صورت غیرعمد بوده و البته بعضا در وقوع آنها عمد هم در کار بوده و تعدادی نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند و نتیجه آن اعلام خواهد شد.
 
وی درباره ورود پلیس به تورم و گرانی در حوزه مسکن گفت: وظیفه ذاتی پلیس امنیت اقتصادی این است که مفاسد اقتصادی  را شناسایی و با آنها برخورد کند در جایی که ما با آسیب مواجه شویم به مسئولان مربوطه منعکس می‌کنیم اگر فسادی هم در هر بخشی ببینیم با هماهنگی دستگاه قضایی ورود پیدا کرده و برخورد می‌کنیم و در این مدت که پلیس امنیت اقتصادی راه‌اندازی شده است، اثرات بسیار خوبی داشته و امیدواریم با اقداماتی که در دست انجام داریم انشالله بتوانیم با هماهنگی دستگاه قضایی خبرهای خوبی را به مردم بدهیم.
 
رییس پلیس کشور درباره کاهش تصادفات گفت: توصیه ما به مردم این است که به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا توجه کنند و در نظر داشته باشند که موضوعاتی که مطرح می‌شود برای سلامتی خودشان و خانواده‌هایشان استt اما در خصوص فرهنگ ترافیک و رانندگی هم توصیه می‌کنیم به مواردی که همکاران ما در مسیرها و شهرها اعلام می‌کنند توجه کنند و انشالله با رعایت مسائل ترافیکی و قانون امیدواریم کاهش تصادفات و جان باختگان را شاهد باشیم.
 
سردار اشتری خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که کمترین تلفات را داشته باشیم و همه دستگاهها و مردم با ما در این زمینه باید همکاری کنند و امیدواریم شاهد کاهش باشیم و این روند کاهش را ادامه دهیم. به نظر می‌رسد با توجه به بیماری کرونا مردم همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین