پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:28 - 1400/05/31

کتاب زهره پریرخ درباره گوره‌خر ایرانی چاپ شد

کارگر آنلاین | «بدو، بدو، بدو» نوشته زهره پریرخ توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شد.

 کتاب «بدو، بدو، بدو» نوشته زهره پریرخ به‌تازگی توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب جلد اول مجموعه ۱۱ جلدی «آهای مواظب ما باشید!» است که به‌تازگی ۱۰ عنوان دیگرش درباره زندگی گونه‌های جانوری در معرض انقراض ایران به قلم نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان توسط این‌ناشر چاپ شده‌اند.

داستان کتاب «بدو، بدو، بدو» در مورد دسته‌ای از گورخران است که یک‌روز موتورسواری از میان‌شان در حال عبور است، موتورسواری که قصد شکار این دسته‌گور را دارد. مادر سعی دارد که یکی از کره‌گورخرها را فراری و نجات دهد. مخاطبان این‌کتاب هم مانند دیگر عناوین مجموعه مورد اشاره، بچه‌های بالای ۹ سال هستند که با خواندن آن، داستان تلخ این‌روزهای گوره‌خر ایرانی را متوجه و با نکاتی درباره شکارچیان این‌گونه کم‌یاب جانوری آشنا می‌شود.

تصویرگری این‌کتاب توسط علی نورپور انجام شده و در کنار متن قصه، اینفورگرافی گورخر ایرانی و توضیحاتی درباره این‌جانور نیز ارائه شده است.

این‌کتاب با ۲۴ صفحه، شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

منبع: مهر
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین