پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:05 - 1399/04/09

واکنش آیت‌الله کعبی به ادعاهای موسوی خوئینی‌ها؛ جریان اصلاح‌طلبی برای مشکلات مردم و اقتصاد کشور چه کرده است؟

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به نامه اخیر موسوی خوئینی‌به رهبر معظم انقلاب واکنش نشان داد.
به گزارش کارگر آنلاین ، آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در واکنش به نامه اخیر موسوی خوئینی ‌به رهبر معظم انقلاب نوشت:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
قال الله تعالی فی محکم کتابه:
 
وإذا قیل لهم لا تفسدوا فی الأرض قالوا إنما نحن مصلحون / ألا إنهم هم المفسدون ولکن لا یشعرون (سوره بقره ایه ۱۱_ ۱۲ )
 
پرسش‌های روشن از آقای موسوی خوئینی‌ها درباره نامه ۷/ ۴/ ۱۳۹۹ ایشان خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی. بدون مقدمه و در محضر ملت بزرگ ایران آقای موسوی خوئینی‌ها به عنوان یکی از سران داعیه‌دار اصلاح‌طلبی به پرسش‌های زیر پاسخ دهد؟
 
۱-نقش مدعیان اصلاحات در این ۴۱ سال مدیریت کشور چه بوده است؟
 
۲- فرآیند رأی مردم به چه میزان در پیشرفت یا پسرفت اوضاع کشور مؤثر بوده است؟
 
۳- عبور از خط امام توسط مدعیان خط امام و عقب‌نشینی از آرمان‌های امام را چگونه باید تحلیل کرد؟
 
۴-راه‌حل جریان مدعی اصلاح‌طلبی برای مشکلات مردم و اقتصاد چیست؟ تا کنون چه کرده‌اند؟
 
۵-چرا جریانی که باید پاسخگوی معضلات کشور باشد با فرار رو به جلو امروز پرسش گر شده است؟
 
۶- چرا در این نامه مشروعیت ومقبولیت نظام زیر سوال رفته است؟ چرا اقتدار، پیشرفت و رشد و تعالی نیروهای مومن و انقلابی و این نسل پویا و حرکت آفرین بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی و افق‌های تحولات بر پایه نقشه راه و سیاست‌های کلان راهبردی نظام نادیده گرفته شده است؟
 
۷-آیا در این تحلیل نباید جنگ سختِ امنیتی، جنگ نرم، تروریست دولتی و اقتصادی، جنگ روانی و فرهنگی و هالیوودی و طراحی‌های اتاق‌های مکر و فریب دشمن به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی را دید؟
 
۸-فتنه ۷۸ و ۸۸ و۹۸ نشان می دهد هر ۱۰ سال فتنه‌ای توسط دشمنان شکل گرفته است. چرا در فتنه‌ها به جای رعایت امنیت و اقتدار و وحدت و انسجام ملی و موضع گیری بر علیه دشمنان، بدون مرزبندی روشن و در همسویی با آنان در جهت تزلزل مشروعیت و مقبولیت نظام موضع گرفته‌اید؟ آیا قصد شورش بر علیه ملت و کشور و جمهوری اسلامی با بهانه‌های واهی دارید؟
 
۹-آیا امام راحل قدس سره گستاخی برعلیه نظام و تزریق یاس و ناامیدی به مردم مومن و انقلابی و صبور و مقاوم را تحمل می کرد؟
 
۱۰-چرا کارنامه درخشان ۴۱ سال اقتدار و عزت و پیشرفت و بزرگی و عظمت ملت ایران و حرکت رو به جلو و رشد فزاینده را نمی بینید؟
 
۱۱-آیا یادتان رفته امام راحل به مدعیان خردورزی در حکمرانی موسوم به عقلای قوم! چه نهیبی زدند؟ وچگونه آنان را بر حذر کرد تا به دامن آمریکا نیفتند؟
 
۱۲-آیا با پشتوانه‌های معرفتی التقاطی و تند و افراطی دهه شصت خود و دوستان فرسوده و پشیمان نسبت به گذشته می‌خواهید در باره ۴۱ سال انقلاب و آینده مسیر نورانی ملت و کشور و انقلاب قضاوت کنید؟ این تذهبون؟
 
از پاسخ منصفانه به این سوالات روشن می‌گردد چگونه ایشان وطیف فکری وابسته‌شان به کشور و ملت و انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لطمات جبران ناپذیری زده‌اند. ونیز روشن می‌گردد که در این ۴۱ سال هرجا که پیشرفت حاصل شده است در سایه مکتب انسان ساز اسلام و هدایت‌های ولی فقیه بوده است؛ و هر جا پس‌رفت وارتجاع و مشکلات مزمن اقتصادی و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی دیده‌ایم حاصل بی‌تدبیری جریان مدعی اصلاحات و القای تردید وبی‌اعتمادی ونگاه لیبرالی آنان بوده است.
 
مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین.
 
والسلام علی من اتبع الهدی
 
عباس کعبی
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین