پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ11013:26 - 1399/04/09

بانک مسکن چه زمانی پول سهام عدالت را واریز می‌کند؟

مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک مسکن گفت: علت تاخیر در واریز پول سهام عدالت مشتریان از سوی شرکت سپرده‌گذاری است و برای این که شائبه‌ای در خصوص وجوه مشتریان به وجود نیاید سهام در صف خرید عرضه شده است و مشتریان نگران نباشند.
به گزارش کارگر آنلاین ، محمد مهدی بحرالعلوم، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک مسکن در خصوص علت تاخیر در واریز پول سهام عدالت به حساب مشتریان گفت: این تاخیز به هیچ یک از بانک‌ها یا کارگزاری‌ها ارتباطی ندارد، چون پول فروش سهام عدالت مشتریان در حساب صفر درصد است و هیچ منفعتی از نگهداری وجوه مشتریان نمی‌برد.
 
وی افزود: اطلاعات خیلی از افرادی که در اختیار شرکت سپرده‌گذاری قرار گرفته‌اند نقص یا مغایرت دارد، به همین علت نیز با یک تاخیر چند روزه اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری می‌آید و باید دوباره بانک از مشتریان اطلاعات درست را بگیرد؛ مشکل واریز پول به حساب سهامداران در نقص اطلاعات مشتریان است.
 
بحرالعلوم در ادامه عنوان کرد: به محض این که اطلاعات هر کسی کامل شود، واریزی انجام می‌شود، همچنین بخشی از مشکل تاخیر در واریزی‌ها، در ارسال لیست از سوی شرکت سپرده‌گذاری است، یعنی این مشکل در سمت شرکت سپرده‌گذاری وجود دارد.
 
وی در خصوص قیمت فروش سهام عدالت مشتریان بانک مسکن گفت: معمولا همه کارگزاری‌ها با هماهنگی ناظر بازار فروش را انجام می‌دهند و فروش‌ها در صف خرید انجام شده است. ما در بانک مسکن صرفا زمانی که نماد صف خرید بوده عرضه کردیم که بعدا شائبه‌ای در خصوص قیمت فروش ایجاد نشود. از سوی دیگر چون بازار صعودی بوده هر کس درخواست فروش داده، قطعا در صف فروخته شده است؛ سهامداران از این بابت نگرانی نداشته باشند. منبع/تجارت نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین