پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:02 - 1399/04/11

احتمال انفجار مجدد در محل حادثه کلینیک سینا

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در پی وقوع حادثه کلینیک سینا اطهر با بیان این که احتمال انفجار مجدد به طور کامل از بین نرفته است، گفت: از مردم خواهش می‌کنیم اخبار را از رسانه‌ها پیگیری کنند و در محل حادثه جمع نشوند.
به گزارش کارگر آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد جان‌باختگان حادثه آتش‌سوزی و انفجار در مرکز درمانی سینا اطهر به ۱۹ تن رسیده است.
 
وی ادامه داد: ۱۴ نفر مصدوم شده‌اند که ۷ نفر از آن‌ها نیاز به مراقبت و درمان داشتند و به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.
 
خالدی تصریح کرد: بخش عمده جان‌باختگان و مصدومان مربوط به طبقه چهارم یا پنجم هستند که در اتاق‌های عمل جراحی حضور داشتند.
 
سخنگوی سازمان اورژانس کشور بیان کرد: حضور پرتعداد افراد در محل حادثه، هم به جهت احتمال انتقال ویروس کرونا و هم به دلیل این که در مرکز درمانی، کپسول‌های گاز از جمله اکسیژن وجود دارد و احتمال انفجار مجدد هنوز به طور کامل از بین نرفته است، می‌تواند خطرآفرین باشد و بیم افزایش مصدومان را داریم؛ بنابراین از مردم خواهش می‌کنیم اخبار را از رسانه‌ها پیگیری کنند و در محل حادثه جمع نشوند.
 
وی همچنین شایعه وجود مواد رادیواکتیو در این مرکز درمانی را رد کرد و گفت: در این مرکز پزشکی فعالیتی در حوزه پزشکی هسته‌ای انجام نمی‌شد و فرضیه وجود مواد رادیواکتیو در آن رد می‌شود. با این حال همکاران این موضوع را بررسی کردند و به همین نتیجه رسیدند؛ کما این که می‌بینید در محل حضور دارند و بدون مشکل در حال امدادرسانی هستند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین