پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:04 - 1399/04/13

جوان ۳۰ ساله در رودخانه سیروان غرق شد

جوان ۳۰ ساله که برای شنا به رودخانه سیروان در منطقه ای به نام دوالان پایین تر از روستای احمدآباد شهرستان سروآباد رفته بود بدلیل آشنا نبودن با فنون شنا غرق شد.
کارگر آنلاین : شهردار سروآباد شامگاه پنجشنبه اظهار داشت: ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه عصر خبری مبنی بر غرق شدن یک جوان ۳۰ ساله در رودخانه سیروان به آتش نشانی سروآباد رسید که بلافاصله هماهنگی لازم با غواصان مریوان برای حضور در محل و بافتن فرد غرق شده انجام گرفت.
 
سالار محمدی افزود: عوامل آتش نشانی شهرداری سروآباد به همراه سیروان عبدالله زاده غواص ماهر آتش نشانی مریوان به محل حادثه اعزام شدند و بعد از سه ساعت تلاش علیرغم سرد بودن آب و عمق زیاد، جسد این فرد از آب بیرون آورده شد.
 
 
وی یادآور شد:‌ فرد فوت شده با هویت مشخص اهل میانه و ساکن مریوان بود که به همراه ۲ برادرش برای تفریح و شنا به رودخانه سیروان رفته بودند ولی بدلیل آشنا نبودن به فنون شنا و عدم شناخت منطقه از لحاظ میزان عمق رودخانه غرق شده و تلاش برادران وی برای بیرون آوردن وی بی فایده بود.
 
محمدی اضافه کرد:‌ فوریت های اورژانس ۱۱۵ سروآباد در محل حضور یافته و احیای فرد غرق شده را انجام دادند ولی باتوجه به گذشت سه ساعت از غرق شدن، این کار نتیجه ای نداشت.
 
وی ضمن قدردانی از اکیپ اعزامی غواصان مریوان برای یافتن این جسد گفت: جوانان برای شنا کردن از رفتن به رودخانه سیروان خوداری کنند چون این رودخانه بسیاری از قسمت‌های آن عمیق بوده و احتمال غرق شدن زیاد است.
 
در چند سال گذشته با گرم شدن هوا در فصل تابستان جوانان برای شنا کردن به رودخانه سیروان می روند که به دلیل عمق زیاد آب در برخی از نقاط و عدم آشنایی کامل با فنون شنا برخی اوقات شاهد وقوع حوادث تلخ و غرق شدن هستیم.
 
سیروان یکی از رودخانه های مهم استان کردستان است که یکی از سرشاخه های مهم این رودخانه از شهرستان سروآباد می گذرد.
 
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین