پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:33 - 1399/04/25

عوامل اصلی ابتلا به کویید 19

کارگر آنلاین: علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نشست خبری گفت: در کشور ما موارد ابتلاهای اخیر به دلیل برگزاری مراسمات عروسی و عزا بوده است.

معاون وزیر بهداشت گفت: بیشترین ابتلاها از این مراسم ها بوده است و عامل دوم مسافرت ها هستند و در نهایت مهمانی های خانوادگی و دست جمعی که این موضوع هم مورد غفلت قرار گرفته است.
وی افزود: رعایت دقیق و نظارت بر پروتکل های بهداشتی اولویت جدید وزارت بهداشت است و همه سازمان ها و ارگان ها و همچنین نظارت مردمی می توان در درست عمل کردن به این موضوع منجر شود.
رئیسی ادامه داد: افرادی که از ابتلای خود به ویروس کرونا مطلع هستند لطفا در خانه بمانند و از حضور در اجتماعات و جمع ها خوددار یکنند زیرا این نکته برای کنترل ابلتلا افراد به بیماری موثر است.
وی گفت: باید برنامه ریزی کرد تا در کنار زندگی و ادامه کسب و کار رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیریم. زدن ماسک مهم تر از این است که چه نوع ماسکی استفاده می کنیم.
معاون بهداشت وزیر بهداشت تصریح کرد: باید سبک زندگی ما به سمت استفاده از ماسک برود.
رئیسی ادامه داد: کشور ما نیاز به بازیافت ماسک و زباله ندارد و بهتر است افراد در منزل ماسک پارچه‌ای در منزل تولید کنند و اگر قرار است ماسک خریداری کنند از اماکنی که اطمینان وجود دارد ماسک خریداری کنند.
ی ادامه داد: این موضوع در فروردین ماه که ماسک کم بود هم در کشور ما مشاهده می‌شد که برخی ماسک‌ها را بازیافت می‌کنند اما بازیافت ماسک در کشور ما این موضوع صحت ندارد.


 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین